hei napsulaiset ...milloin olit viimeksi NOLONA...minä nyt..hih.... :)

nimittäin kun tein tuon kyssärin kutunjuustosta ja minäseolin just oli kysynyt vuohenjuustosta, niin mikäs kumma mun pääs pimeni ja aattelin (no en edes aatellut) et kuttu on ihan eri eläin laji joita ei kasvanut kuin sastamalassa mummullani , siis oletin sitä niin harvinaiseksi elukaks tuos aamu-unisen silmät ristis ja huonomuistisen.., et kuttu on ihan eri elukka kuin vuohi ooooo.....joten kysymykseni olikin sama , kuin minäseolin ...nolona anteeksi pyydellen... :( =:( hieman naurattaa nyt.. heheehee....

Lisätty: 16.06.2009 - 10:36

toivottavasti nyt saitte edes jotain tolkkua tästäkin sepustuksest.....

Avainsanat: nolo tilanne

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 11:08

NO ja nyt minä olen nolo,mun oli melkein pakko googlettaa kuttu/vuohi
fi.wikipedia.org/wiki/Vuohi
kun en tämmösenä stadilaisena ollut 100varma elikoista.
Noloja tilanteita ei just nyt tuu mieleen,ehkä niitä ei ole vähään aikaan ollut;toivottavasti.

Kysyjän kommentti

samaa miekiin ihmettelin et elukkat ovat samoi vaix ain luullu et kuttu on ihan eri kuin vuohi... heh..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 10:37

Mitä tuosta, en huomannut toistoa. Aamulla sitä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista outoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 10:41

Mitäs pienistä kun ei pienetkään meistä. kaikkea sattuu tekevälle,mutta ei haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2009 - 10:50

Taisi olla silloin kun eräällä kirppiksellä arvostelin isoon ääneen erästä ajanpatinoimasta laudasta tehtyä ikkunaa jossa oli ruudut ja kaikki sekä ikkulauta missä tekopelargonia. Se oli todella upea mutta hinta mitä myyjä siitä pyysi, oli suhteeton niihin tarvikkeisiin ja työhön nähden.
Meistä jonkin matkan päässä oli vanhempi mieshenkilö joka tutkaili myös tavaroita. Kuulin siinä paapatukseni seassa rykäisyn takaani ja sanat: se on kyllä ihan käsin tehty, tuumasi se tavaroita tutkiskellut ikkunan tekijä. Silloin olisin halunnut vajota maan rakoon, mutta kun en sinne päässyt tyydyin korjaamaan mokani sanomalla on se kyllä todella hieno, voisin kokeilla tehdä itsekin tuollaisen toki en noin upeata saisi aikaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 10:50

Pienet mokat vaan piristää päivää! ja kun niistä kertoo muillekin, niin hauskaa riittää usemallekin samasta asiasta. Itse hiukan ihmettelin niitä vuohi- ja kuttukysymyksiä, mutta varmuuden vuoksi vastasin molempiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 10:55

Kun ei ajattele, sattuu kaikenlaista. Itselleni ei mielestäni satu, johtunee kai nopeasta päättelykyvystä. En myöskään sekaannu asioihin joista en mitään tiedä tai ymmärrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 11:37

En muista milloin viimeksi olisin nolostunut. Siitä täytyy olla jo paljon aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 13:17

Lauantaina, kaverit yrittivät kovasti naittaa minua portsarille, silloin olin hieman nolona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 15:59

On tosi noloa, etten tosiaankaan osaa olla nolona, en vaikka syytä olisi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 20:37

Nolona, mitä se tarkoittaa ?
Ei kuulu miun sanavarastoon ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 21:29

Olen koko ajan nolona. Elämäntapa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 09:41

tippus koulus housut