onko teillä vaikeaa tehdä päätöksiä , siis ostaako vai ei, lähdenkö vai en ym..oletko sellainne joka jahkaa ja jahkaa päätöstään

itse olen ja siitä syystä en osannut profiilikuvaakaan päättää....tässä eilen, kun ne vaihtui vikkelän.. joten olen oikea jahkaaja, kun, lähden matkalle esim. vaatteet vaihtuu päivittäin, kun pakkaan tai juhliin lähden, niin koko vaatekaappi on olut päälläni ennen kuin pätään mitä päälleni laitan..mut taas isoissa asioissa teen päätöksiä aika nopeaankin , esim .auton ostossa jos kivan löydän niin heti vaan kaupat, mut noissa pienissä jutuissa , on vaikeaa päättää... :) taas väärä kategoria , talous tai mikä liekin...

Avainsanat: päätös ostos matka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 10:27

En enää kovasti jahkaile, nuorempana kyllä. Eilen varasin matkani lokakuulle, odotin vain mieheni vastausta, hän se jahkasi viikon verran. Nyt on sitten kesä odottamassa.

Kysyjän kommentti

nämä pointsit menee nyt hurjattan miehelle , kun on sammanlainen jahkaaja kuin minä...joten ihanaa huomata, jotta en ole ainut tässäkään asiassa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 07:34

Nopeat päätökset ja nopeaa toimintaa. Ei jahkailua eikä mietintämyssyä.

Ahaa, kuvittelin että olet uuden kameran ostanut ja siksi vaihtelet kuvia. Oikein hauska kuva nytkin sinulla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 08:03

Minä teen päätökset äkkiä, en jaksa kauaa yhtä asiaa miettiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 08:10

Olen nopea tekemään päätöksiä, joskus tulee ostospäätös tehtyä liiankin nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2009 - 09:15

Minulla itselläni ei kauaan nokka tuhise päätösten kanssa, isäntä on sitten eri juttu. Hän tuumaa vain: minnuun nähen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 09:36

kyllä!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 10:15

päätökset syntyy heti, silloin kun niitä tarvitaan

ei jahkailua ennakkoon eikä jossittelua jälkeen

hommatkin ovat olleet sellaisia, ettei niistä muilla konsteilla olisi selvinnytkään

- syy vai seuraus ? -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 10:32

Yleensä nopeita salamapäätöksiä,mun matkat impulssiivisia,äkkilähtöjä paitsi viime talven pts oli 3kk lentolippujen takia.En tiedä onko se alkavan vanhuuden oire vai seuraus?Toisinaan taas pienet valinnat,mustikka tai mansikkajukurttia,farkkua tai pellavaa päälle ym.erittäin tärkeätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 10:48

En ole missään määrin jahkailijatyyppiä. Päätöksen voin tehdä nopeasti ja sillä on kyllä aina jokin peruste.
Kovin usein en esim. autoa ostan ja silloin kun olen ostanut, se on ollut uusi auto.
En selviäisi työstänikään jos jahkailisin eestaas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 11:25

En paljoa jahkaile, ja siksi noita virhearvioita on sattunut yhdessä jos toisessa asiassa. Pitäisi kai alkaa jahkailemaan enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 12:47

Pari sekuntia tulee jahkailtua ja sitten onkin aika tehdä päätös.
Jos joku toinen kysyy, että "Sopiiko?", niin vastaan vähän nopeammin, että "sopii". Jälkeenpäin ehtii kyllä kysellä, että mitäs tehdään tai minne mennään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 13:18

Välillä tulee kriisejä kun ei millään osaa päättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 20:41

En jahkaile. On tapahduttava ja heti eikä huomenna.
Kieltämättä on ollut joskus tilanteita, että jahkailu olisi ollut "terveellistä", eikä vain mennä suuna päänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 23:14

"vain nopeat elävät"..eikös se sanontakin ole..ei sitä turhaan jahkailemaan jää..nopeat päätökset hyvin usein. hitaammat jää sit jalkoihin.