Onko naisilla vai miehillä enemmän salaisuuksia?

Näitä sivustoja lukiessani naiset avautuvat enemmän.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 01:38

On

Lisätty: 16.06.2009 - 02:02

keskiverto nainen sanoisi siis: No on

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 02:01

Olisiko heillä enemmän kerrottavaa?
Keskiverto nainen puhuu muutenkin vähintään tuplat miehiin verrattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 02:39

Ehkä ei miehillä enempää ole salaisuuksia mutta vain asioita mitä ei ole jostain syystä tullut kerrottua, muttei kuitenkaan salaisuuksista kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 07:21

miehet nyt ovat sellaisia tuppisuita, mutta me naiset ihan vähän vain ehkä puheliaampia ja näin olen on meidän helpompi ilmaistakkin itseämme , joten ei taida siten salaisuuksiakaan jäädä, kun ne ovat äkkiä kaikien tiedossa.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 08:21

Molemmilla varmaan yhtä paljon salaisuuksia mutta naiset helpommin kertoo ne ääneen ja sittenhän ne ei enää salaisuuksia olekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 09:15

Riippuu kait vähän persoonasta, ei niinkään sukupuolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2009 - 09:33

Muutaman miehen tuntien sanoisin että on. Raavaat miehet eivät asioistaan paljon huutele. Miten se siellä "hellan ja nyrkin välissä" oleva nainen niitä salaisuuksia keräisikään sillä välillä kun ukko leipää tienaamassa käy pitkilläkin retkillä. Naiset eivät ole henkisesti niin vahvoja, ja sen takia purkavat helpommin sisintään toisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 09:38

tuutikin kanssa samaa mieltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 10:56

No on.

Ihan se on persoonakohtaista,riippumatta sukupuolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 11:04

Suomalainen mies kun ei puhu, niin onhan sillä luonnollisestikin salaisuuksia enemmän. Varsinaisia puhumattomuuksia koko luomakunta. Nyt yleistän aika vahvasti, mutta niin se on kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 11:29

salaisuus/salailu ei ole sukupuolijuttu vaan käyttäytymistapa

toiset ei kerro asioitaan, toiset kertoo kaikkien muidenkin asioista ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 23:18

eiköhän molempien sukupuolien edustajilla ole ihan yhtä paljon salaisuuksia ja salaamattoma juttuja. naiset ehkä hieman enemmän avautuuvat asioista ystävilleen...