Kännykän puhelinluettelon jonkun nimen yhteydessä lukee - tai pitäisi lukea - lyhenne ICE. Mitä se tarkoittaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 07:30

ei ole minun kännys, mutta on pitänyt se laittaa sinne monesti..kiitti vinkist... !

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 01:57

In case of emercency.
Omainen, jolle haluat soitettavan, että sinulle on käynyt huonosti, vain kännykkäsi toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 07:13

Täytyypäs korjata asia. Kiitos muistutuksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 08:11

Minun kännykkäni osoitekirjassa lukee mm:

ICE: Wife Ms. Xxxxxx Yyyyyy
+358.....................

Eli ihan kuin Papiti aikaisemmin kertoi, ICE (In Case of Emergency) on tunniste, jonka avulla voidaan löytää hätätilanteeseen joutuneen henkilön kännykän puhelinluettelosta sen henkilön tiedot, jolle hätätapauksesta on ilmoitettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 08:22

Tuo pitäisi jokaisella olla kännykässään lähiomaisen kohdalla hätätilanteita varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2009 - 09:28

Tuokin oli uutta minulle. Täytyykin tutkia puhelinta.

Lisätty: 16.06.2009 - 11:41

Lämmin kiitos sinulle PateT avustasi.
Päivitin juuri soskorttini ja -passini tietoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 10:41

Huomio Ida!Ei se ole asetuksissa valmiina vaan syötät sen kuten uuden yhteystiedon esim.
ICE 1 XXXXX JA ICE 2 XXXXX,(mulla 2 ICE-henkilöä)täten pelastus tms.henkilö tms.löytää välittömästi etsiessään esim.omaisten numeroa I:stä tiedon,eikä tarvitse arvailla kuka on kukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 11:01

Piti laittamani se tieto jo ajat sitten puhelimeen. Jokohan sen nyt saisi aikaseksi, kun taas kerran tuli muistutus tästä.