Tykkäättekö vuohenjuustosta?

Itse rakastan sitä ranteenpaksuista pötkövuohenjuustoa, jota saa vain tukusta. Myös tuorejuusto on hyvää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 01:29

Norjasta saa hyvää vuohenjuustoa. Suomesta en ole vastaavia löytänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 02:03

Syön hyvällä ruokahalulla aina kun sellaista pöytään kannetaan.
Valitettavasti se vain tapahtuu useimmiten aika harvoin ja kaukana kotoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 02:40

No täältä suomen kaupasta ainakaan en ole hyvää vuohenjuustoa löytänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 07:22

on herkkua sekin muiden joukossa ....olen niin juustosuu... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 08:37

Kovasti tykkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2009 - 09:26

Tunnustaa mun täytyy etten kuuna päivänä ole moista herkkua maistanut, mutta kehuistanne päätellen saatan maistaakin jonakin tilipäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 09:39

joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 09:54

kyllä sitä toisinaan herkkupalana tulee nautittua, valitettavan usein vaan on tuotu jostain pitkältä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 10:38

Kaikki juustot ovat hyviä. Herkuttelen silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 10:46

En kyllä ole tätä juustoa syönnyt. enkä varmaan sitä kyllä osta. tulee syötyä muita juustoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 10:49

Jos se on samanlaista kuin fetajuusto, niin olen syönyt ja tykkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 10:54

Sanoisin ettei ole kuin feta,mutta pehmeätä kypsänä.Hitsi nyt alkoi mieli tekemään lämmintä vuohenjuustosalaattia ym.soveliasta sen kanssa eli tykkään kovasti esim.just siitä mitä mainitsit(en mainosta,en)ranskalaisesta vuohenjuustosta(Ruotsin puolelta kilon pötkö kymmenisen €)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 10:59

Vuohenjuusto on hyvää.Ranskalainen esimerkiksi.