hei napsun väki , olettekos ihmetelleet, kun minun profiilikuva vaihtui tiuhaan tahtii...no osaattekos arvata miksi...?

kerron siten myöhemmin ..... :)

Avainsanat: kuva profiilissa vaihtui

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 10:23

Hmmmmm Noo sulla kai on niin paljon hienoja kuvia niin et osaa päättää kun kaikki ovat niin hienoja.
Ja kerrohan mulle sit myöhemmin se salaisuus että miksi profiilikuvasi vaihtuu tiuhaan tahtii.

Kysyjän kommentti

juuri niin koiruus arvasit oikein, en osaa päättää....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 23:12

No jos sulle tulee vaikkapa virheitä noissa lataamisissa, niin lipsahtaa väärä kuva. Ihmettelinkin vähän tuota edellistä "ukkoa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 23:13

Huomasin ja funtsin et pitäiskö itsekin vaihtaa,mutta mulla on vain rakkaan ex-lemmikin kuva,pitäiskö kysyä yleistä mielipidettä?En osaa arvata miksi vaihdat sitä,sä pidät vain hauskaa tai ajankuluks?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 23:21

Olen huomannut ja moni muukin vaihtelee kuviaan. Oletkohan sinä löytänyt uusia kivoja kuvia ja siksi vaihdat niitä. Itse kopsasin äsken tuolta alpista itselleni kuvia, ja meinasin vaihtaa myös itse vaavelini toiseen, mutta en sittenkään. On mielestäni niin lutuinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 23:25

Huomasin. Ensin oli tiellä otettu kuva, sitten oli ukkeli, ja nyt toi telkkariOnni. Ja taitaa siellä vilahtaa ciby itsekin telkkariruudussa.
En tiedä miksi, vaihtelu virkistää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 23:45

Sun tietokoneessasi on vika. Millä sun tietokone toimii? - Savulla tietenkin, jos savu tulee koneesta ulos, ei kone enää toimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 02:42

Enpä tiedä, jos sie vaan tykkäät vaihdella kuvia tiheään?
Tai kokeilet miltä mikäkin kuva napsun sivulla näyttää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 07:16

Sinulla on uusi kamera!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 08:30

Nyt on tosi komia kuva!