Taas mulle kävi näin; ilmotus; ainakin 30 tuntii aikaa valita paras vastaus, aika olikin menny umpeen jälleen, käykö sulle näin?

Tosin nyt kävin jälleen tuol yleises äänestyksessä valittemassa omaan kysymykseeni parhaan vastauksen, mut sitähän ei tiedä valitaanko se myös 'yleisöäänestykses' parhaaks vastaukseks ja ite kysyjä ei sit saakaan tietää, jot mie hänen vastaustaan pidin parhaana, no miu moka tietty, mut...

Lisätty: 15.06.2009 - 23:04

Mie tuol jossai kyssäris, olikohan Timpan, vastasin, jot nois parhais vastauksis (valituis) kun kattoo kelloaikaa/pvm, niin ei se se ekana oleva ookkaan valittu mielestäin ain parhaaks, vaan tuo ylläpito siirtää sen parhaaks valitun aina ekaks, kun se on valittu, jostain syystä, ehkä siksi, et ei tarvihe lukee niit kaikkii vastauksii uudelleen, jos haluu tietää vaan tään parhaaks valitun vastauksen? Eikä ylläpito valitse/vaikuta tähän valintaan lainkaan, vaan ainoastaan me äänestäjäät, eikös tuo siel säännöiskii ole...hmmmmm

Avainsanat: valinta tieto yleisöäänestys napsu aikaraja paras vastaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 23:06

Pyrin tekemään sen heti kun siitä kehotus sp:n tulee tai silloin kun luen sen. Silloin ei unohdu.
On muuten kiva lukea ne vastaukset uudelleen. Joskus kyllä kysymystäni lukiessani tulee ajatelluksi että eipä ollut tuokaan mistään kotoisin, mutta upeita vastauksia kaverit vain siihen saivat aikaiseksi. On ilo palkita silloin paras vastaus. Ja tässä yhteydessä jälleen kiittää teitä kaikkia. Tälläkin hetkellä teistä joku äänestää vastauksiani - kiitos. Pimputtaa tuo sp siihen malliin. Sen kuulee ihan äänestä, iloinen pimpahdus ja todentotta: paras vastaus! :)

Kysyjän kommentti

Näin on, miun pitäisi toimii kuin siekii, heti, mut kun jään aina pähkäilee, jotta mikäs se nyt ois näistä ja mikä vastaus ois vastannut mun helahoito -kyssäriini :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 22:46

joo-o on just tuollain käynyt, kun luulin et ehdin ja en sitten koneella ollutkaan, mutta kyllä napsun väki on hyvä parhaan valitseen, paitsi minusta tuntuu, et ei he sitä valintaa lopupeleis teekkään vaan yläpito ottaa aina vastaukseksi sen mikä se milloinkinon ekana...oma havainto, mitenkäs muut olette havainneet.. ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:56

kyllä mulla tuppaa se valinta melkein aina unohtumaan,

ilmeisesti näissä 'yleisöäänestyksissä' moni laiskuuttaan valitsee ensimmäisen, näin olen kuvitellut, empä uskoisi ylläpidon tässäkohdin mitään mielivaltaa harjoittavan

(sen sijaan olisi kyllä kiva tietää millasilla äänimäärillä nuo parhaat tulevat vaituiksi, ihan vaan uteliaisuutta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 23:14

Ei ole päässyt unohtumaan parhaan valinta, mutta syynkin varmaan arvaatte. Kysyn niin harvoin mitään, ettei ole ruuhkaa tuon parhaan vastauksen valinnan kanssa. Kyllä ne on ihan meidän kaikkien valitsemia, siis ne parhaat vastaukset. Ei niitä ylläpito valitse. Se paras vaan siirtyy ensimmäiseksi, ja oletamme, että taas jokainen on äänestänyt ekaa vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 23:52

Olen kyllä yrittänyt aina valita itse sen parhaan vastauksen, ja se on muuten aika vaikeaa ! En ole huomannut, onko minulta joskus mennyt ohi valinta-aika. Todennäköisesti ei, kun luen niin usein tuota sähköpostiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 00:01

ei ole käynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 00:10

Harvemmin äänestän. Mutta pakko kommentoida tuohon ylläpitospekulaatioon. Jos miettii tätä kysymysten ja vastausten määrää, vaikka yhden päivän aikana.. Tuskimpa ylläpito lukee ja miettii joka vastauksen, että minkä nyt parhaaksi valitsisi. Kuitenkin tämäkin sivu suht iso on, ja muutakin ylläpidettävää kuin tämä kysymyspalsta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 00:11

Se nyt ei ole mikään ihme. Ei täällä kyllä kysymyksiäkään loppuun saakka aina lueta saati vastauksia sitten? Paras vastaus on yleensä se eka vastaus, sillä kysyjä ei viitsi muita vastauksia enää lukea uudestaan. Äännestyksiin en itse ole ihme kyllä kertaakaan joutunut osallistumaan? Milloinkahan niitä järjestetetään? Paras vastaus tietty siirtyy automaattisesti sitten ekaksi ja sen hoitaa tietokoneohjelma ei siis kukaan ihminen fyysisesti niitä "raahaa" mihinkään. Automatiikka täällä hoitaa pitkälti kaikki asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 00:38

On unohtunut valita välillä, jos en ole ollut koneella. Nettiyhteyskin on välillä tökkinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 02:43

Ei kun en ikinä kysy mittään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 10:52

Ei mulle kyllä ole päässyt käymään niin. mutta voi joskus käydä jos ei pääse käymään tarpeeksi usein täällä koneella.