Miten paljon kulutat juhannuksena alkoholijuomia?

Avainsanat: juhannus alkoholi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 22:23

No tuo perinteinen Olvin III mäyris (piti pistää mäyris, kun en muista, miten tuo twelvis sit kirjuuteltais):D

Nii jotta aattona, vaiko koko jussina/viikonloppuna?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 22:22

en yhtään. saa toiset kuluttaa minunki puolesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:35

En yhtään, ehkä yhden siiderin, jos sitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:38

riippuu paljonkin siitä keitä kaikkia tulille sattuu, mutta tuskinpa yllän kansakunan keskikulutukseen (yli napsulaisten keskiarvon kuitenkin näillä näkymillä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:39

En yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:39

Tasasen tappavasti 0,työnantajalla nollatoleranssi.

Lisätty: 15.06.2009 - 22:50

ciby,älä kerro enempää,mä olen jo ihan vihreä,kun alkaa suu napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:42

valkkarii nyt ainakin ja ehkä konjakki tai jokin liköri, olutkin ehkä, joten vaikeaa sanoa kuinka paljon näitä kuluu , mutta kyl lasillinen tai pari ainakin..valkkarii voi mennä pulokin jussinna .. muita sitten jälkiruokana kahvinkera ja makkaran painikkeena olunen..seurustelu juomana valkkarii, myöskin ehkä ruan kans jos on kala ruokaa...

Lisätty: 15.06.2009 - 22:51

huhhuh , mie oonkin napsun ainut huppeli mummu :( ja kippistää jokaiselle ja erikseen.. sit jussina... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:57

en ehkä ota kun ollaan matkoilla, mut älä huoli ciby, otan kyllä huppelit muullon:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 22:58

Eipä se eroa tänä vuonna normaalista viikonlopusta. Tyypilliset saunaoluet ja sillä siisti.

PS. Ciby. Et kyllä varmana ota yksin kunniaa itsellesi. Otetaanko skapat aattona?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 23:03

miul on lääkärin määräämät mömmöt vielä käytössä.
ei voi olla totta, kuka se sitten väärinkäyttää otoksensa jos kukaan ei juo?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 23:08

Olutta otan, en muuta. Määrän määrää janon määrä. Juhannuspäivänä sen sitten huomaa, kuinka paljon aattona janotti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 23:23

Riippuu ihan siitä, millä tuulella olen. Voi olla, etten ota mitään, mutta luulisin, että ainakin yhden Black-siiderin, se on viime aikoina ollut mieluisin saunajuomani. Jos syömme porukalla, niin sitten on myös viiniä, ja jos saan muista seuraa, niin avaan Cava-pullon. Jokohan pääsisin siihen keskivertosuomalaisten joukkoon ? Väkeviä en taida ottaa, otan sitten Egyptissä senkin edestä gin toniceja, ne maistuvat siellä kuumassa niiiin hyviltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 23:30

En kuluta,nautin hieman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 00:01

en juo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 00:42

Otan vain sen verran että jaksan aamulla olla taas skarppina. Jussina kun hommia piisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 01:13

0 €

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 02:44

Ehkä olutta sellaiset kymmenisen kappaletta ja boolia maistiaisen verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 03:17

Juhannus on sen verran suuri juhla, että sitä täytyy myös juhlistaa.
Enpä usko, että jään Cibylle kakkoseksi? Kolea viittaa vähän väkevämpään juomavalikoimaan. Rommitoti melkein räntäsateessa tekee terää, huurteiset ei niinkään.
Ruokajuomaksi valikoituu puna- tai valkoviini, riippuen ruoasta. Pari pulloa mennee tällä kokoonpanolla.
Saattaa tosin jäädä aika vähiinkin, sillä juhlan ohjelma on vielä täysin auki. Sen ratkaisee kuinka kamala sää sitä oikein tuleekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 07:42

Juhannuksen ohjelma avoin. Jos menee autoilun puolelle, ei passaa törpötellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 08:29

Kolmen litran punaviinipänikkä ja saunaoluet/siiderit riittää koko juhannukseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 11:00

Aterialla on ruokajuomana viiniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 23:21

nautiskelen melko varmasti helmeilevää kuohuviiniä ja muutamia pulloja siideriä. ruuan kanssa ehdottomasti punkkua. sitä en vielä tiedä,kuinka paljon nuita menee. sen näkee sit, miten maistuu. voihan olla että yhden pullon jälkeen tulee stoppi, mutta voi olla että menee useampikin siideri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 10:12

Menee lapsen ehdoilla ja silloin ei ole mitään järkeä ottaa edes yhtä lonkeroa.