Onko köökissänne joku erityisen rakas pienkone,joka paljon käytössä ja hyväksi havaittu,esillä eikä kaapissa piilossa?

Omani on www.kitchenaid.com/flash.cmd.../KSB560OB/
sekoitin,jota käytän esim.vihannes-sosekeiton-ja gazpachon valmistukseen,mun ylpeys ja silmäterä!Ferrarin punaisena!

Avainsanat: käyttöesine keittiön pienkone esillä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 20:38

Maalla on minullakin kunnollinen Kenwoodin yleistalouskone, jolla leivon silloin tällöin ja vatkaan marjapuuron. Molemmissa kodeissani on Bamixin sauvasekoitin, ja se on näppärä kone. Tänäänkin vatkasin kermaa sillä suoraan kermapurkissa. Tulee nopeasti vaahtoa.

Kysyjän kommentti

Bamix on mahtava,mullakin oli takavuosina Bamix-taikasauva,mutta pahus kun hävisi niitä teriä ja maksoivat paljon,pienet mokomat.Perinne on jatkunut,mun poika pyysi muutama vuosi sitten joululahjaksi Bamixia ja tietty ostin sen,hänkin tekee keittoja ja kastikkeita kattilassa taikavempaimella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 20:33

leivänpaahdin, vanha ja uskollinen kolauttelija, siitä tietää päivän alkavan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:36

Moccamaster porisee päivittäin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:37

kahvinkeitin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:37

Joo vaimo. Jaa sen piti olla pienkone. No vanha kahvinkeitin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 20:46

Miniuuni. Käytän sitä hyvin paljon kun teen itselleni ruokaa. Se kuumenee n. 3 minuutissa ja on sen jälkeen käyttövalmis. Tosi kätevä esim. pienessä määrässä ranskalaisia paistettaessa.
Toinen tärkeä on jonka ostin itselleni synttärilahjaksi on pikkusilppuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 21:15

Kahvinkeitintä käytän joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:34

kahvinkeitin on uskollisesti montakertaa päivässä tekemässä kahvit ja myöskin vedenkeitin on joka päivässessä käytössä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:38

Leipäkone mitä tulee joka viikko käytettyä. Lapsen lapset kun tulevat,ilmoittaa etukäteen teeppä se hyvä leipä mukaan vietäväksi. Se on sellainen vaalea jyvä-siemen leipä..
Sähkökäyttöinen leivänleikkuri on päivittäin käytössä.
Kahvinkeitin ja leivänpaahdin myös jatkuvassa käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:54

On kettiös käytös pienkone, joka ei oo kaapis piilos (en tiiä siit rakkaudest) se oon minä: leikkaa, silppuaa, raastaa, paistaa, keittää, fileoi, perkaa, maustaa, kokkaa, kattaa, tiskaa, ja serveeraa muutenkii........hmmmm..... noo, kyl nuo tavallisemmat, oikeesti; leivänpaahdin, kahvinketin, vohvelirauta, leipägrilli, on ne joit käytetään (mun lisäks), ja jotka ei oo komeros:D

Lähteet:
mie tääl ferrarinpunasena päivän uurastuksest myös, hih...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:11

Kahvinkeitin porisee joka päivä ja useasti. kyllä tuolta löytyy myös tuollainen tehosekoitin...hmm en oo vaan raaskinut käyttää sitä kertaakaan viel.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 22:15

Kahvinkeitin,vedenkeitin, limsakone.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 23:32

Kahvin- ja vedenkeitin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 01:47

Kyllä on yksi "erittäin rakas" ja "tarpeellinen", joskus 25 vuotta sitten joululahjaksi saatu tietenkin vedenkeitin. Kerran olen keittänyt ja toisella meni jo rikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 13:10

Kahvinkeitin ja mikro.