Voisitko osallistua tämän tyyppiseen tosi-TV-ohjelmaan?

www.iltalehti.fi/viihde/2009...1_vi.shtml

Avainsanat: tosi-tv parinhaku maajussille morsian

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 20:32

tuskinpa minkääntyyppiseen tosi-tv ohjelmaan, enkä myöskään tuollaiseen ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 20:34

Tuohan nyt ei koske minua mitenkään, olen naimisissa ja iältänikin sopimaton maajussien morsiameksi. Olen sitä mieltä, että on hyvä, että kynnystä parinhakuun madalletaan ja tehdään kaikella tavalla helpommaksi. Maaseudun nuoret isännät ovat niin kiinni niissä talon töissä, että puolisin haku on vaikeaa. Itse en aikoinani olisi voinut ajatellakaan emännäksi ryhtymistä, olin niin kaupunkilainen. Jälkeenpäin ajateltuna se on ollut lapsellisuutta.
Tällaiseen ohjelmaan en kuitenkaan osallistuisi, niin epätoivoinen en ole koskaan ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:36

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 20:41

Voisihan tuo olla ihan hauska kokemuskin. Tosin en voi kun ei ole sitä peltoa eikä possua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:56

Kylhää mie voisin kokeilla tuotakii, vaan ei oo maata, jussia, suota eikä kuokkaa, mut en mies jussiks rupeis kuitenkaan, tai vopi olla jot jussilla ois mukavampaa kuin morsijammel, tiiä häntä:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:11

Tähän on helppo vastata,että TOKI VOISIN,mutta enpä kuulu ohjelman ikähaarukkaan,vaikka maatilkku onkin mulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 21:12

30 vuotta iästä pois minulta, niin saattaisin ainakin pyrkiä. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:42

Liian vanha jo,mutta jos olis nuori ja vapaa mikä-ettei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:43

no oisinkos kymeniä vuosia sitten voinutkin tai no en ois kehdannut varmaankaan....olin niin ujo nuorena ja nyt eivät nuoret miehet katsele edes päin, joten pysyn moisista ohjelmista kaukana... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 22:16

En ryhtyisi moiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:18

innostuin ensix jotta hakisin siihen ohjelmaan suurin pudottaja..mut olinpa viisas enkä hakeutunut nolaamaan itseäni. mutten muutenkaan varmastikkaan hakeutuisi ohjelmaan jossa kumppania itselle etsitään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:58

ei oo tarvetta:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 23:32

Ei ole tapani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 01:05

Voisiko vastauksista päätellä, että jotkut voisivat ehkä harkita asumista Jussinsa kanssa maalla? Maajusseilla on edelleen emäntäpula, he eivät ehdi juosta baareissa naistenhaussa yms. muissa riennoissa tai ylimääräisissä harrastuksissa joista emäntää voisi hakea. Nykyajan laihat akanrievut eivät sovellu ollenkaan raskaaseen maatalon töihin sekä kaupunkilaisnaiset vetävät herneet nenään heti jos isäntä väsyneenä vähän pottuilee.
Tämäntyyppiset ohjelmat ovat tarpeen jotta maaseutu pysyisi elävänä.
Jos olisin vapaa, voisin mennäkin moiseen ohjelmaan, joskin en täytä isäntien kauneusihanteita, mutta töitä osaan tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 01:51

Jussihan voi olla Maijakin, mutta en todellakaan lähtisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 10:52

En osallistuisi mihinkään tuontapaiseen. En arvosta tuontyyppistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 14:13

jos olisin maajussi, niin ehkäpä :D