Millainen on mölötyhmyys ? ( nappasin tämän tuolta vähäviisaan yhdestä vastauksesta )

Avainsanat: tyhmä mölö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 01:59

Ihmiset joiden tyhmyys tiivistyy hysteerisessä joukossa lasillisen mölöä juotuaan.

Mitä mölö on:

1. Mölö on gutaa. Mä olen monta kertaa sitannu jossain komeilla päivällisillä ja funtsannu et kaikist kliffointa olis skruudata snadi smörgari ja dokata kalsaa mölöä.

2. Mölö on halpaa. Se ei bungaa paljon. Siks se sopii meille kaikille stadilaisille. Ei uppoo kaikki fyrkat dokaamiseen.

3. Mölö on luonnollista siihen ei oo blandattu mitään sellasta kamaa, mikä pistäis stadilaiset futaamaan tyhjää.

4. Sit mun mielestä mölö on stailin väristä, tollasta valkosta. Se skulaa aina kuteisiin, esimerkiksi sinisiin dongareihin, mustaan sprikiin tai punasin verkkareihin.

5. Mölöä saa melkein joka budjusta, vaikka sattuis loppumaan kesken dokaamisen niin sitä ei tartte lähteä tsöpaamaan handeliin saakka.

6. Mölö on lisäks terveellistä. Se sisältää kaikea sellasa mikä tekee kropan skrodeks, niin ettei tarvitse olla usein klesana.

7. Ja vaikka ois kuinka paljon mölöä dokannu, voi lähteä tsöraamaan fiudella, eikä tartte snärkätä ett skoudet raisaa boseen. Niin kunhan on dokannu vaan mölöä.

Kysyjän kommentti

Olipa kivan mölö vastaus =))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 19:55

Kuka kertoisi, että millainen ihminen on loppujen lopuksi se tyhmä tai viisas?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 19:56

Varmaan se on sitten aivan täydellistä tyhmyyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:09

Esinntyy etupäässä takapäässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:20

Ehkä se on sellainen, joka ei kuuntele, mitä toisilla on sanottavana, vaan "mölöttää'' koko ajan omiaan, eikä ajattele , mitä sanoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 20:24

Mulle tuli mieleeni nuo suljetuilla osastoilla olevat, kun luin tuon sanan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:42

taisin ihan itse keksiä tuon 'mölötyhmän' ,

tarkoitin sellaista joka mölöttää ja hölöttää taukoamatta omia tyhmiä juttujaan ajasta, paikasta ja tilanteesta riippumatta, ollenkaan ajattelematta mikä mahdollisesti olisi sopivaa, kohteliasta tai asiallista ....

- viisas oppii, tyhmä ei -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:48

Just aittelin vastata, mut vähäviisas, jo ehtikii kertomahan, mitä tuo tarkoitti...
Ekan itel tuli vihre; luin mölöttyjä, mut sit luin oikein ja aattelin, et mölö = maito, tyhmä = tyhmä, jot maitonaama, asiast tietämätön/ untuvikko.... nooo. eihä tuo vissiin kaukaa liipannunna.hih...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:04

Onneksi täällä napsussa ei molotus kuulu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:15

Mutta näkyy.Johan se VV ehti tulkita pölökkyottaumpijästipäähölömön sanontansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:23

Onkohan se absoluuttinen tyhmyys!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:51

voisin sanoa myöskin et selainen joka ensin mölöttää ja sitten vasta ajattelee, tai no ei taida ajatellakkaan edes...kuin on tuo tyhmyys tuol lopus ja ajatteleva ihminen ei ole tyhmä, jos ajattelee edes hieman viisaita... heh menipäs taas monimutkaisex.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 22:16

pölöttämistä?