Oletko tänä kesänä syönyt jo suomalaista mansikkaa ?

Avainsanat: kesä mansikka suomalainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 19:54

En vielä Suomalaista ole syönyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 19:55

Ei vielä suomalaisia, ulkolaisia kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:09

Tottahan toki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:21

ostin kaupasta mansikoita, mut en oo varma oliko ne suomalaisia, luultavasti ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 20:22

En ole syönyt. Ostan sitten kun kaupan eteen tulee myyjä suoraan mansikkatilalta. Ovat niin herkullisia. Monta vuotta olen jo ostanut samasta paikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:25

Jotain mansikoita olen yhden maistanut, mutta ehkä ne eivät vielä olleet suomalaisia. En oikeastaan ole ollenkaan mansikan ystävä, ensinnäkin ne maksavat aivan liikaa ja toisekseen taidan olla niille hieman allerginen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:33

Närpiöläistä yhden maistoin, ei maistunut hongalta ei haavalta.
Ellen itse saa poimia mansikoita suoraan pellosta, saavat olla mansikat syömättä.
En ole mikään mansikkafani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 20:37

En ole oikein mansikan ystävä, ja saattaa olla etten mansikan mansikkaa laita koko kesänä suuhuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:37

kokonaista kaksi kappaletta (sain tuliaisiksi), ehkä sitten vähän myöhemmin lisää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:15

Juhannuksena nautitaan kotimaisista kesän tuoreista herkuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:45

Töissä oli joku tuonunna täs päivä muutama sitten ja varmaan vimpan niist maistoin, joten en tiiä sitten oliko meiän maalt vai ulkopuolelt, veikkaisin kotimaist maust päätellen, ite en oo viel ostanu (koti/ulkomaisii), oottelen kesän satoa vesi kielellä, toivotaan ettei oo halla pannunna ja saatan ees jkl sato tääl suomenmaas.... ainakin muutama mansikkamaito pitää saada kesäs...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:48

En ole minäkään syönyt vielä. Pakastimesta otin viimeiset viime-kesän masikat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:55

en ole vielä, mutta ostin tuossa muutamia viikoja sitten amppelimansikkaruukun.. , joka nyt on melkein kypsentänyt 1 marjan , joskos sen laitan puokkii mieheni kans ennen jussia...ja sen me sit syömme hartaasti,kesän eka mansikka ois ja omasta amppelista vielä... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 22:17

Enpä ole suomalaista maistellut vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:33

Onpi vielä ahomansikat kukassa ja muita meillä ei södä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 02:34

Ei kotimaisia, mutta espanjalaisia ja saksalaisia näkyis olevan kaupan.