Onko sinulla elintenluovutustestamentti ? Jos on niin kauanko se on sinulla ollut ? Jos ei ole, niin oletko harkinnut asiaa ?

Entäs jos et ole edes harkinnut asiaa niin miksi et ?

Lisätty: 15.06.2009 - 19:28

No voi hitsin pimpula, en oo taaskaan ollut "kuulolla" Ja voihan täällä olla uusia Napsulaisia, jotka ei ole selailleet kysymyksiä/vastauksia.
Minulla testamentti on ollut 12 vuotta.

Avainsanat: testamentti elin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 21:58

on ollut varmaan jo 30 v. ja useita ,olen laittanut niitä lappusia joka paikkaan ja myös maininnan läheisillinen , että minua saa käyttää kuoltuani lääketietelle mielin määrin..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 19:25

On ollut ainakin kymmenen vuotta. Tätä on muuten kysytty tässä vähän aikaa sitten, mutta ei se mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 19:26

Ei ole, mutta olen kyllä harkinnut sitä. Saamattomuuttani se on jäänyt toistaiseksi tekemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 19:30

Ei ole mutta olen hyvin vakavasti harkinnut asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 19:36

ei ole ja nyt alkaa jo enin osa olla sellaista 'prima segunda' laatuakin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 19:46

Eips ole, ja oon aatellu, et nuot elimet voips olla niin huonos kunnos, ettei ne kelleen käy, viimeks en muistaakseni vastannut helmikuus, joten täs nyt sit miu vastauksein tulloo.
Ja tosissaan ainahan tänne Napsuun uusii immeisii tulee, jot ei haittaa, vaik kysyis useamminkii....:)

Lähteet:
Lisää: www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/8510

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:10

Kerran luvattu Wienin yliopistolle, mutta selvisin hengissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:11

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 20:21

En ole tehnyt, enkä taida tehdä. On kohta täysin palvelleet elimet. Eivät taitaisi uudessa kehossa enää jaksaa palvella omistajaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:22

ei ole, mutta haluaisin tehdä sellaisen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:33

asia tutkittu , minun elimet ei kelpaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 20:35

Itse kysyin samaa äskettäin ja nyt sitten vastaan itse vastaavaan kysymykseen. Minulla on sospassi ja siinä ollut niin kauan etten edes muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:18

En ole tehnyt,harkinnut kyllä,mutta siihen jäänyt,pitäis ja pitäis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:32

Ei ole, mutta harkinnut olen jo kauan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:25

ei ole, en ole harkinnut. täytyy ruveta harkihtemaan josko tuota ois mitään luovutettavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 01:07

Minä luovutan elimeni mielelläni sitä tarvitseville.
Elävänä tai kuolleena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 04:08

Vielä en ole hankkinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 08:05

Kyllä on!! Mitäpäs niillä enään tekee, kun on sitten joskus tuhkattuna :)