Mistä asioista miehet puhuvat keskenään ja mistä naiset ?

Avainsanat: mies nainen puheenaihe

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 23:00

miehet puhuvat työstään, naiset kaikesta maan ja taivaan väliltä:) oma kokemus...

Kysyjän kommentti

Näin on =))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 19:24

Ainakin oma mieheni puhuu toisten miesten kanssa omista harrastuksistaan, työstä, veneistä, autoista, rakentamisesta, rahasta ja varmaan naisistakin. Itse puhun naisten kanssa tietysti miehistä sekä terveydestä,matkustelusta, työstä, sisustamisesta, haaveista jne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 19:24

No miehet etupäässä autoista ,urheilusta,rakentamisesta ym.

Lisätty: 15.06.2009 - 19:26

Ja tietysti kalastamisesta ja veneistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 19:32

Miehet ovat kiinnostuneita kaikenlaisista teknisistä laitteista sekä urheilusta, ehkä jotkut myös bisneksistä. Naiset liikkuvat enemmän kauneuden, tunteiden ja sosiaalisten tilanteiden maailmassa. Molemmat saattavat puhua kulttuurista, kirjoita, teatterista ym. Eroja on, mutta on paljon yhteisiäkin mielenkiinnonkohteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 19:39

Minä puhun hyvin paljon naisten kanssa seksistä, toisaalta niin puhun miestenkin kesken mutta vähemmän.
Ehkäpä naisten kesken puhun miehistä.
En tiedä mitä muut naikkoset tai miekkoset puhelevat keskenään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 19:39

poikain kanssa sovittiin ettei kerrota ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:12

Puhutaan mitä puhutaan , puhutaan kuitenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 20:13

Miehet puhuvat autoista, sitten autoista, ja vielä kerran autoista. Sen jälkeen tulee naiset ja kaiken maailman tekniset laitteet.
Naiset puhuvat lapsista, miehistä, seksistä.
Nämä niitä yleisimpiä aiheita. Muitakin on paljon, mutta johan noita toiset ehtikin kertomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:25

miehet autoista, naiset muodista/vaatteista, meikeistä, enemmän puhuvat tunteistaan kuin miehet

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 20:29

Miehet kalastuksesta ja metsästyksestä sekä työnteosta, naisista ei koskaan. Naiset lapsista, ruuasta, kaiken kalliudesta ja miehistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:06

Miehet keskustelevat teknisiin laitteisiin liittyvistä asioista ja esim. politiikasta ja yhteiskunnallisista asioista. Myös talousasioista.
Naiset yhteiskunnallisista asioista.
(omat lähtökohdat tällaiset)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 13:22

Armeija-aikainen tyttöystäväni hermostui, kun en muusta puhunut kuin armeijasta.
Hän kysyi, että emmekö me siellä saa puhua armeijasta tarpeeksi? Minun oli pakko korjata, että emme me siellä armeijasta puhu, vaan naisista.

Lähteet:
Vitsikirja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 09:24

Naiset pölöttää aivan turhista asioista (anteeksi minun sukupuoli). Esim. tukkansa laitosta, meikeistä, vaatteista.... AAAARRRGGGHHH... Miesten kans pystyy puhuun kaikesta mahdollisesta. Työporukka koostuu miehistä ja neuvoja saa asioihin ( välillä hyviä ja välillä hyvin huonoja). Mistä saa halvalla autoon osia, kuinka ne asennetaan, saa ruokaohjeita kun ei tiedä mitä tänään syötäisiin... Saa myös lasten hoito vinkkejä.. Siis kuinka heillä on joku asia tehty. Aika lailla samoista asioista siis puhutaan. =))