Oletteko seuranneet Napsun kehittymistä ? Tässä n. 5:n viime kuukauden kehitys.

NAPSU 18.01.2009 Napsun tilastoja
Vastaukset
Vastauksia: 30 127
Kysymyksiä: 6 759
Vastauksia per kysymys: 4.46
Matkailu
Matkakohteita: 1 412
Matkakokemuksia: 1 599
Matkakuvia: 8 839
Äkkilähtöjä: 3 191
Käyttäjät
Käyttäjiä: 3 201
Pisteitä tienattu: 344 757

NAPSU 15.06.2009 Napsun tilastoja
Vastaukset
Vastauksia: 109 268
Kysymyksiä: 14 264
Vastauksia per kysymys: 7.66
Matkailu
Matkakohteita: 1 691
Matkakokemuksia: 2 537
Matkakuvia: 12 400
Äkkilähtöjä: 3 245
Käyttäjät
Käyttäjiä: 5 411
Pisteitä tienattu: 1 006 086

Lisätty: 15.06.2009 - 18:16

PateT:lle - en saa mistään enempää tietoja, olin vain (sattumalta) tallentanut nuo 18.01.2009 tiedot, kun olin äskettäin liittynyt. Ehkä ylläpito antaa joskus tarkempaa tietoa ?

Avainsanat: tilastot internet napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 17:50

Sanoisin, jot tuo tilasto ns. 'valehtelee', siihen asti kun pisteitä kerättiin matkalahjakortin arvontaa varten/takia, niin tuloskehitys voi ollakin tuollainen, mut ehkä pitäis laittaa kuukausitilasto/viikkotilasto, jolloin nähtäis tämä tämänhetkinen tilanne.....?
Sehän oli näin, et tammikuussa loppu talvikisa ja kun alkoi tämä seuraava skapa, joka loppui toukokuun alus?, ka kun en nyt muista, niin silloin kyl tuli vastauksii per kysymys ja sit...... hiljenty Napsu mielestäin (eikä varmaankaan tämän kuuman kesän johdost,höh:D, jolloin varmaan kysymys/vastaussuhde ihka aivan eri kuin näin pitkällä tähtäimellä? Voimp olla kyl väärässäkin.......?:)

Lähteet:
omat pähkäilyt

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 17:32

Joka päivähän tuon tilaston näkee tuossa etusivulla. En sitä nyt varsinaisesti seuraa, mutta mihinkäs sitä silmänsä laittaa, kun se on siinä.

Lisätty: 15.06.2009 - 17:53

PateT:lle tiedoksi ! 1 pisteen saajat ovat sijalla 1940, joten ainakin he ovat kerran kysyneet tai äänestäneet. Tästä voi päätellä, että vakituisia käyttäjiä ei ole montaa kymmentä. Pisteettömiä on suurin osa siis. Ovat vain kirjautuneet tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 17:37

oiskin nyt kiva tietää, et kukakos sai miljoona pistetilin rikki .... ? otappa siitäkin selvää ja laita tänne tietoo.... jos saat vain... tai ketä vaan sen jaksaa selvittää... ja onnea sille onnellisille tai onnilliselle... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 17:40

Putte_46 saatko esille vielä edellisen 5kk,olis se kehitys hauska nähdä?Käyttäjiä 5411,montako keskustelijaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 18:00

just niinkuin jonin tuossa jo totesikin, touko - kesäkuun 'aktiivisuus' luvut ovat selvästi vaatimattomampia, se vaan ei paljastu kovin nopeasti noissa tilastoissa kun ne on laskettu koko historian ajalta summattuina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 18:08

joskus noi vilkasin läpi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 19:30

Eipä ole juuri tullut tilastoja katseltua, kun olen aika uusi täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 19:40

En ole koskaan tutkinut noita tilastoja. Onhan se mukavaa, kun täällä on virkeitä kysyjiä ja vastaajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 19:41

Kyllä mie noita tilastoja aina välillä tutkailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 10:19

Ei ihan kaikkea jaksa eikä kerkiä seuraamaan saati tallentamaan.
Tallennan enemmän henk.kohtaisia asioita, ne kiinnostavatkin enemmän.