No nyt kaikille mun Napsukavereille hellurei pariksi viikoksi. Lähden lomalle :D Ihanaa Juhannusta ja kauniita säitä toivottelen !

Saattaapihan se olla, että jossaki käyn kurkkaamassa näille sivuille, mutta jos ei kuulu minusta pariin viikkoon, älkää olko huolissanne, elossa olen :D

Lisätty: 15.06.2009 - 16:23

Kiitos, kiitos.. Raportoin heti varmasti, kunhan taas kerkiän ja laitan kuvia kans :D Nyt on ihana olo ..

Avainsanat: loma aurinko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 16:10

Vietähän oikein hieno loma ja ennenkaikkea - nauti! Hyvää Juhannusta sinullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 16:16

No, voihan nekku siu kanssais:) Kuin myös aurinkoa ja lämpöä ja mukavaa/rentouttavaa oloa sinulle lomallasi, ja tultuas sieltä pikasesti raporttii tänne meitil napsulaisillle reissusta, jookosta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 16:28

Oikein hyvää lomaa ja vielä parempaa juhannusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 16:51

Sinne oikein hyviä jusseja kanssa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 16:53

Aurinkoista juhannusta ja luonnikasta reissua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 17:08

kivaa lomaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 17:10

Oikein hyvää lomaa sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 17:29

Loistavaa lomaa terttuinkeri mihin ikänä menetkään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 17:40

oikein lystikäst reisuu ja hyvee lomaa täältäkin....toivon aurinkoisa päiviä ja onnen hetkiä monia.. lomaasi.. !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 18:00

Hauskaa lomaa sinulle ja lepää nyt jotta sitten taas jaksat kirjoitella ahkerasti Napsussa!!!!!!!!
Iloisia ja hyviä loma ilmoja sekä hauskaa juhannusta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 18:00

Ihanaa juhannusta ja iloista lomaa sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 18:08

Nautinnollisia lomahetkiä ja hauskaa Jussia sinulle =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 19:08

Hauskaa lomaa ja iloista juhannusta! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 19:35

Ihanaa lomaa ja iloista jussia! Muista sitten parin viikon päästä tulla takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:05

Rentouttavaa lomaa, toivottavasti saat vaihtelua arkeen ja virkistäviä lomakokemuksia !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:29

nautihan lomasta!!! meillä taitaa tulla taas sateinen juhannus, kuten yleensä aina. mutta onhan näitä ihmeitäkin tapahtunu ja ilmathan voi muuttua päivässä. älä meistä täällä huolehdi, täällä ollaan kun palailet:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 20:47

luannikast reissuu vaan ja kovasti odetellaan raporttejasi