Raperperit rehottaa pihamaalla. Kenellä olisi helppo ja takuuvarma ohje herkulliseen raparperipiirakkaan?

Avainsanat: raparpesri piirakka leipuri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 16:12

Mene katsomaan kysyttyjä kysymyksiä sivuja, niin jostakin sieltä löytyy muutama raparperipiirakan ohje.

Lisätty: 15.06.2009 - 16:18

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/14659

Kiireessäni kehotin etsimään, mutta tuolta löytyy ohjeita.

Lisätty: 17.06.2009 - 14:57

Vilkaisehan tuota.

tyyli.fi.msn.com/ruokajaviin...=148011790

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 16:26

www.kotiliesi.fi/ruokaohjeet...ripiirakka

Tässä yksi, mutta niitä löytyy googlehaulla monenlaisia. Pistät vaan hakusanaksi raparperipiirakka.

Lähteet:
googletin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 16:30

Oletko koskaan kokeillut raparperimehua? Se on ainakin meillä tehnyt kauppansa. Kysäsen mummulta ohjeen ja lisään sen tänne vielä myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 16:57

Muutama ohje:
www.kotikokki.net/reseptit/n...ripiirakka

tai keikauskakun ohjeella, omenan tilalle raparperia,
ja lisäksi syödessä vaniljajäätelöä tai vaniljakastiketta.
www.kotikokki.net/reseptit/n...ikauskakku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 17:12

raparperipiirakkaan olet jo varmaan löytänyt hyvän ja helpon ohjeen.
Raparperimehu ja raparperilirpo on myös hyvää !
Ai mikä ihmeen lirpo ??? No sehän on kiisseli =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 18:03

oletkos kokeillut valmispohja taikinoita , ota puolet ja laita vuan pohjalle, raparperit päälle sokeria myös ja taikinaa niiden päälle jotta ne jäis sinne sisälle ikään kuin..en ole itse tuota tehnyt , vatsa ei pidä raparperista , mutta voit kokeilla ainakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 20:45

kaikkien noiden herkkujen lisäksi meillä on tapana pilkkoa raparperejä pieniksi palasiksi ja pakastaa, niistä saa sitten sesongin mentyä vielä monta herkkuhetkeä aikaiseksi