Aiotko polttaa kokkoa tänä juhannuksena ? Nyt siihen kuulemma olisi mahdollisuus. www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...annuss%C3%

Avainsanat: juhannus kokko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 18:12

Naapurin rannassa poltetaan kokko klo 20 jossa lapsetkin mukana.
Ja sit aikuisille poltetaan oma kokko klo 24 meidän rannassa.

Kysyjän kommentti

Toivottavasti saitte kokkonne syttymään !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 15:22

keski-suomeen , kun nyt menemme on heillä tapana joenrannalla koko sytytää , joten en usko jos ei kaatamalla sada, niin etteikös sitä sytytetäis tänäkin vuonna ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 15:23

Täälläpäin ei polteta kokkoa kuin pääsiäisenä, joten en aio polttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 15:37

Minä en aio polttaa kokkoa, mennä katsomaan toisen polttamaa kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 15:38

jos saareen päästään niin ainakin yritetään

(jos ei sitten ole 'tullentekjät liian kosteita' )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 15:45

En polta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 16:16

En voi kerrostalon pihaan kokkoa rakentaa ja vaikka voisinkin, niin jos ilmat ovat näin tuulisia, lähtisi koko komeus lentoon jo ennen sytyttämistä.
Ei kokkoa ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 17:00

Lakeuksilla poltetaan pääsiäiskokkoa, ei juhannuksena laisinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 17:07

kerrankin, kun voisi polttaa, niin mä en ole suomessa. epistä :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 17:36

Annan toisten polttaa ja katselemme ja nautimme kokosta. Jos Juhannussuunnitelma onnistuu niin kokkotarpeen on jo valmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 18:03

Ehkäpä me teemme pienen kokon omaan mökkirantaan ja ihastelemme sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:27

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:30

jos lähdetään mökille, tuskin kokkoa tulee laitettua, mutta jos jäädään kotiin, on tuolla pihan perällä risu kasa jonka vois polttaa ja se vois toimiakin juhannuskokona:)