Onko kaikkialla kovaa tuulta,sateen vihmomista ja koleaa?Kävelin kumitakki,lippis ja lenkkarit päällä torille,sontikka olis mennyt

tuulessa oitis nurinn.Vastaan tuli neiti,farkkuminihameessa,sääret ruskeina ja paljaina,läpsyt jalassa eli jostain lomalämpimistä,mutta kyllä mua kylmäs.Jäätävän näköistä.Miten itse reagoitte vastaavassa?

Avainsanat: jäätävä kesäsää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 18:03

Voi voi, kyllä tosiaankin on ilmat niinkuin juhannuksena konsanaan! Tuulee ja sataa ja sataa ja tuulee, se on jokapäiväinen tilanne myöskin täällä lahden eteläpuolella, eli Tallinnassa!!
Toivottavasti ilmat paranee jussin jälkeen, sillä saavun sinne suomen puolelle sitten sukuloimaan!

Kysyjän kommentti

Tervetulola sulkis!Ehkä alkaa olla hiukan parempi,nyt kun jussi ohi ja mulla enää muutama yö vapaaseen eli loppuviikolla tulossa HELLETTÄ!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 15:22

Fleece oli päällä noita ikkunoita pestessä, mutta 'paljain varpain', eihän tuolla nyt niin kylmä ole. Surettaa vain kaikki koululaiset, kun ei ole uimakeleistä tietoakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 15:24

Täällä myös tuulee ja jouduin evakuoimaan itseni kirjastoon vähäksi aikaa kun tuli aivan hirveä kaatosade. Nyt jo vähän selkeämpää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 15:27

ihan tuollainen syksyinen ilma on täälläkin ja sataa tihuttanut, joten nyt ihan sykkyisyinen olo....eikä niin et jussi tuos jo koht kolkuttaa ja loma alkaa, ei päinvastoin, onkuin kesä mennyt ois....syksy saapuis...mutta huomenna tänne rannikolle luvattiin parempaa säätä ja ehkä se kesäkin sieltä saapuu ...uskoo hän vahvasti.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 15:35

Melkein syksyinen olo Hesassa:

Tuorein säähavainto: 15.6.2009 15:20 Suomen aikaa
Lämpötila 10,2 °C; kosteus 98 %; kastepiste 9,8 °C; lounaistuulta 9 m/s; puuska 15 m/s; tunnin sadekertymä 0,2 mm (15:00); 12 tunnin sadekertymä 4 mm (9:00); melkein pilvistä (7/8); näkyvyys 8 km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 15:35

Täällä Turussa on aivan syksyinen sää kova tuuli vettä tihuttaa, puutarhassa pidemmät kukkaset maata pitkin menee, oksan pätkiä nurmikolla paljon, on kuin syysmyrskyn aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 15:37

Kyllä, täällä on hyvin samantapainen sää.Surkeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 15:46

Koleaa ja sateista. Juuri nyt ei pahemmin tuule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 16:14

Tuulista, + 13, välillä ropsauttelee kunnon kuuroja. Kaikenkaikkiaan kylmää ja kurjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 16:44

Aika vähissä vaatteissa pärjäsin tuolla reissussani. + 14 oli vain lämmintä ja jonkinverran tuuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 17:13

Lämpötila 11,6 °C;

shortseissa ja sandaaleissa just kävin koiran kanssa lenkillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 18:17

Ei täällä pohjois-savossakaan ole yhtään sen parempi ilma.
Vaatetta piti lisätä, että tarkeni pihalla puuhastella.
Kalenterin mukaan pitäis olla kesä, mutta kun katsoo lämpömittaria ja ikkunasta ulos, niin eipäs ollekaan. Kyllähän sitä tulee vähän kieroon katsottua jos/kun vastaan tulee ihminen joka ei ole pukeutunut niinkuin sää vaatisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 18:24

Täällä hesas aineskii "sataa, sataa ropisee, pili pili pom, pili pili pom, varpaitakin palelee, pili pili pom". Ja tulee niin maan perusteellisesti..... toivotaan, et ees jussina, jos ei vaikka paistakaan, niin ainakin ois kuivaa, jot vois pihalla vähän naatiskella juhannuslettui paistaen..., jos ei, niin kaivan nuo pitkät kalsarit farkkujen alle tuota pikaa... tänään jo kärvistelin viluissani..kääk!
Lisäys vielä: Jotta paljonkin nuit nähny immeisii, jokka kattoo vaan allakkaan eikä lämpömittariin, sortsit ja paljaat 'jarpaat', huh....!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:27

Loistava kesäinen sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:36

lokakuinen sää, tuulee ja ajoin sataa.