Hyvää matkaa Satulle Amerikkaan ! Olehan varovainen siellä Suuressa Lännessä !

Avainsanat: amerikka varovaisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 14:35

KIITOS!!! Mä yritän päästä käymään täällä Napsussa niin usein kuin mahdollista :) lento lähtee huomenna klo. 16.00

Kysyjän kommentti

Oletko päässyt Napsuilemaan siellä Suuressa Lännessä ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 14:25

Jokos Satu lähti? No ei voi muuta kuin toivottaa hyvää matkaa ja iloista mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 14:28

samoin toivottelen kaikkea kivaa,

itse suunilleen samassa elämänvaiheessa vietin kesän Kanadassa ja USAn länsirannikolla, kyllä niistä kokemuksista on riittänyt tarinoita vuosikymmeniksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 14:37

Hyvää reissua Satu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 14:44

Hyvää matkaa täältäkin päin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 14:52

Joo hyvää reissua. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 15:14

Hieno homma ssatu;yksi yö enää ja sitten pitkähkö lento edessä!Kaikkea kivaa sulle sinne Suureen Maailmaan ja hauskoja kokemuksia repullinen!Napsulaiset varmaan pärjäilee ja kärvistelee täällä Suomen kesässä (tähän vähän halju hymiö,jos ois).Hyvää matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 15:16

onnea ja menestystä matkaasi ja muista ottaa avoimin mielin kakkiea sitä ihanaa mitä siellä reissussa kohtaat ja näät...tallena ne syvälle sydämmees ja , kun täällä on taas tylsää , kaivele niitä tuntemuksia sydämmesi syvyyksistä... oikke hyvää reissu viel ja onnen potku takalistol... :) ps.pidän myös peukkui, et matkasi menee yliodotusten.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 15:39

Hauskaa ja hyvää reissua vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 16:22

Myös minä haluan toivottaa sinulle oikein onnistunutta ja mukavaa matkaa sinne rapakon taakse.
Ilmoittelehan joskus miten siellä menee. Ja ota paljon kuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 16:45

Hyvää reissausta ja juhannuksia myös!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 18:05

Iloista matkaa Amerikan raitille. Pirä ittestäs hualta. Tuu terveenä takasten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 18:07

Ai ai Satu! niin kauas olet menossa, pidähän jumala mielessä ja muutenkin ole siellä varovainen iltaisin ,sillä siellä on niitä kaikkia jotka yrittää tehdä nuorille tysyköille vaikka mitä.
Oikein hauskaa matkaa ja palaahan terveenä takaisin napsuilemaan!!!!!!!!
Hauskaa jussia myöskin sulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 01:14

Hyvää matkaa ja lämmintä ja hauskaa juhannusta.
Me värjöttelemme täällä sateessa.