Onko muita Kalle Päätalo Faneja,kuin minä itte? On tullu luettua kaikki Päätalon kirjat kannesta kanteen,jotkut kahteenkin kertaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 12:17

Ite en oo fani mut oon ostanut kaikki kirjat Isälleni joka on fani

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 12:17

itse en kuulu fani joukkoon soryyyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:18

En voi kehuskella olevani fani vaikka kirjahyllystä löytyykin varmaan kolmisenkymmentä teosta
(tulivat perinnöksi, toistaiseksi lukemattomia)
Osaisitkohan suositella mistä kannattaa aloittaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:25

Yksi Päätalo on hyllyssäni, en ole vielä lukenut sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:33

Mieheni on ja hänen ansiostaan minäkin olen käynyt katsomassa Päätalo-elokuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 12:40

Olen lukenut melkein kaikki Päätalon kirjat. Ja Kallioniemessäkin olen käynyt kolme kertaa. Olen intohimoinen lukija, joten kaikki luettava uppoaa minuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 14:05

Kalle on niin juurtajaksain kertoja, etten jaksa hänen jaarituksiaan lukea vaikka onkin ammattiveli, ainakin ollut, enenkuin kirjailijaksi heittäytyi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 15:11

En ole lukenut änen kirjojaan, mutta kai ne jossain vaiheessa on pakko: sehän on jo yleissivistystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 15:41

Minä en ainakaan hänen fanikseen itseäni kutsuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 17:08

mä oon sitten meitä on kaksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 18:10

Kyllä olen niitä lukenut aika monta ja Ruotsissa teimme suomiseurassa näytelmän Päätalon Susiparista ja siitä tuli menestys jota siellä toisilla voimilla on vieläkin esitetty ympäri etelä Ruotsia.
Päätalo on mukavaa luettavaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:30

Pudiksella asuessa luin melkoisen määrän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:26

Fanista en tiedä mutta opintojeni yhteydessä olen Päätaloa lukenut. Arvostan henkilöä myös.