Osaatko omasta mielestäsi käyttää tarpeeksi hyvin internetin suomia mahdollisuuksia vai haluaisitko osata vielä enemmän ?

Avainsanat: internet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 12:28

Pärjään joten kuten,mutta PhotoShop hakusessa ja sen taidon tarvitsisin,eikä pesueeseen kuulu teinareita.joilla se täysin hallinnassa.

Kysyjän kommentti

Kuvankäsittelyohjelma olisi varmasti hauska osata. Minä en osaa vielä juuri mitään, ehkä joskus vielä innostun opettelemaan lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 12:00

Osaan just sen verran kun tarvitsen. Tarkoittaa sitä, etten juurikaan tarvitse mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:01

en osaa ,joten ois hyvä vielä opiskellakin noita taitoja lisää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:17

En osaa tehdä rahaa tällä netillä?
Muuten osaan aivan riittävästi tuhlata aikaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:32

En osaa läheskään niin paljon kuin haluaisin. Vaikka opin melkein joka päivä jotain uutta, se ei tunnu riittävän. En osaa vielä käsitellä kuvia - esimerkiksi koon muuttaminen onnistuu joka toinen kerta keskimäärin. Opettelemista on myös Wordin kaikkien toimintojen haltuunottamisessa ja monessa, monessa muussa asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:35

lisää löytyy koko ajan, etsimistä ja löytämisen iloa lähes päivittäin, hakukoneiden käytön käytön harjoittelu yksi motiivini olla täällä Napsussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:49

omiksi tarpeiksi aivan riittävästi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 13:08

Monipuolisesti osan käyttää mutta kyllähän varmaan tässäkin asiassa parantamisen varaa olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 14:08

osaan mä aika hyvin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 15:10

Kyllä osaan ihan hyvin mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 15:42

Osaan toki, paremmin kuin hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 16:36

Sen minkä osaan on toistaiseksi riittänyt, mutta kivahan olisi osata enemmänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 18:15

Joka kerta tulee aina jotain uutta ja sitä on vain etsittävä kaikkia mahdollisuuksia netistä.
Täällä on id kortilla hyvät mahdollisuudet katsella tarvittavia tietoja, joita ei suoraan pääse katsomaan. En tiedä onko suomessa jo id kortin kanssa mahdollisuus tehdä pankkiasiat ja katsoa omat tiedot mitä suomen valtio on sinusta laittanut netille?
Vaikuttaa ,että viro on varsin pitkällä it asioissa kun katselin tilannetta ja sivuja täällä.
Koskaan ei osaa varmaan riittävästi käyttää nettiä, vaikka pää asiat selviääkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:25

Jep onhan noiden tietsikka juttujen tietäminen ollut jo pitkään työkin.
Ja mikä siinä Photarissa on vaikeaa?

Ei noi mun kaikki kuvat ihan aitoja ole ;-) Esim.

www.napsu.fi/matkailu/matkak...%20Pelagia