Hyvää Päivää kirvesvartta! Alko meikäläiselle piinaviikko(suursiivoukset ym.perinteisiin kuuluvaa) mites muilla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 12:08

Meillä siivotaan joka viikko, ei pelkästään juhannukseksi ja jouluksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 11:58

Päivää sinullekin. Siivottava on tällä viikolla, jotta tänne sekaan mahtuisi heti juhannuksen jälkeen lapsenlapseni. Minulla ei varsinaisesti kuulu perinteisiin suursiivous. Sen teen tarpeen mukaan. Mutta onhan se kiva, kun juhannukseksi saa paikat puhtaiksi, niin voi sitten nautiskella olostansa. Hauskoja ja iloisia siivouspäiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:00

samaa täälläkin, kun itse lähdemme lomaileen, niin pitää paikat kiiltää, kun tulee kissojen hoitajia tänne meille asuskeleen sen ajan, mutta ikkunat nyt jäävät siitä systä, et ei ehditä pestä ja matotkin jätän lomapesemiseksi...muuten siivousta piisaa kyllä täälläkin..nyt ei ole onneksi haittaa helteistä, joten on hyvää aikaa siihenkin puuhaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:22

Minusta tuntuu, kuin meillä ei siivottaisi edes juhannukseksi. En millään saa kaikkia haluamiani kohteita siivottua. Nyt jatkan ikkunanpesua, eilen pesin puolet, tänään saan loputkin. Sitten autotalliin valitsemaan kirpputorille vietäviä tavaroita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:36

Viikonloppuna siivottiin miehen kanssa yhteisvoimin koko huusholli ikkunoita, saunaa ja terasseja myöten. Siivous sujuu parhaiten hyvässä seuraa ja sopivaa musiikkia taustalla. Eikä itsensä palkitsemista urakan päätteeksi pidä unohtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:37

ei mitään erityistä Juhannussiivousta, mutta tietty sellainen krooninen painajainen niistä tekemättömistä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:53

en pode juhannus- enkä joulusiivoushysteriaa,

päivittäin aina jotain pientä siivousta,
koirankarvat ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 15:10

No mä joudun siivoo joka päivä ku äitee on semmonen orjapiiskuri... :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 15:42

Jepp tässä itse siivoillut jo koko aamun. Huhh.