Mitä odotat juuri tältä kesältä ? Matkusteletko, tapaatko ystäviäsi, remontoitko ?

Suomalaisilla on taipumus ladata kesään monenlaisia suunnitelmia, jotka sitten syystä tai toisesta eivät toteudukaan. Mitä sinä olet suunnitellut ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 20:47

Matkustelen perheen kanssa, remontoin ja olis kiva saada jostain lisää ystäviä, kun on vanhat käyneet vähiin.

Kysyjän kommentti

Toivottavasti löydät ystäviä kotipaikkasi läheltä. Voisit tutustua vaikkapa kysymällä jotain naapuria auttamaan sinua jossain remontin vaiheessa, jossa koet itsesi epävarmaksi ja hän saattaisi osata sen paremmin. Samoin lenkkeily tai kalastus voisi sopia jonkun naapurin kanssa yhteiseksi harrastukseksi. Osta kalaverkko ja vie se lähimpään järveen, josta kalaa voisi tulla. Kävisitte sitten yhdessä katsomassa verkon, siinä on parempi olla aina kaksi yhdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 10:49

En oikein mitään! Ihanaa tämä laiskottelu ja ex tempore lähdöt ties minne... No lintsin reissulle olen ilmoittautunut ku paikallinen nuorisotoimi sen järjestää. Samoin juhannuksena kauhavalle kattomaan lentonäytöksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 10:58

Aurinkoisia päiviä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 11:04

ajetaan minne sattuu no, keski-suomi , vaasaa ja pohjanmaa , keskinen tietty..ja jatketaan taas matkaa missä paistaa arska..läpäri mukana , jotta voin lukea sääennustukset...tuo on just niin ihanaa tuolla nelirengasmökillä ajellessa, kun on niin helppo vaihtaa maisemaa....sinne minne aurinkokin paistaa...jossain vaaheessa veneilemään ja saaristoon pien reissu tehdän ja tietty ystävääni käväsen tapaamassa, joka on toipilaana ...vähän kotona sitäsun tätä ja sukujuhlat, 2 rippijuhlat ja syksyllä äidin suvun juhlat..joten juhliakin piisaa kesäksi , no tuos pääpiirteittäin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 11:43

vapaasti kelluva suunnitelma, vain muuta 'must' juttu, enimmäkseen 'katsotaan aamulla mistä päin tuulee' menttaliteetilla ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 11:49

Yhden reissun olen ajatellut tehdä, eikä sekään suuntaudu sen kauemmaksi kuin Ristiinaan. Muuten kotona ja mahdollisimman paljon ulkoilua metsässä samoillen. Aurinkoa (jos sattuu paistamaan) parvekkeella ottaen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:43

Odotan vain hyviä uinti-ilmoja ja sopivasti sadetta kasvimaalleni.
Kesä-heinäkuun vaihteeksi matkustan pariksi viikoksi kahdensadan kilometrin päähän auttamaan tyttären perhettä muutossa vielä neljäsataa kilometriä etelämmäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 14:09

odotan, että alotan puhumaan englantia. Lähden huomenna Amerikkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 14:53

Olen nyt juuri siskollani kylässä etelä-suomessa niin kuin suunnittelin. ^^ Olen ajatellut Juhannuksen viettää koti konnuillani, äidin ja veljieni ja kaverini kanssa. Juhannuksen jälkeen menen kaverini kanssa Hämeenlinnaan veljeni luokse. :) Sit pitäis nähä kavereita. Ja olisi kiva välillä saada olla töissäkin. ^^ Toivottavasti edes osa toteutuu. ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 15:44

Matkustelen ympäri suomea kun ei ulkomaille varaa, juhlin, mökkeilen jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 16:31

Kesäni kuluvat aina samallalailla. Lapsenlastani lomalle ihan ensimmäisenä, sitten odotan siskoani lomalle, seuraavaksi odotan sisarusten tyttöjen iltaa jolloin menen Lahteen ja vanhimman ja nuorimman kanssa käymme syömässä ja istumme sataman kesäterassilla jos sää suosii. Ja siinähän se kesä menikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 18:29

Ei sen ihmeempiä odotuksia. Kesälomaa vielä vko jäljellä. Eka vkon siitä olin synnyinseudullani moikkaamassa ystäviä. Siellä suurin osa ajasta meni tyttären ja äitini kanssa.
Silloin oli lämmintäkin, joten täydellinen vko.
Lomareissu suunnitelmiakaan ei ihmeitä ollut.
Ne mitkä suunniteltiin, ne myös toteutettiin. Eli kävimme Tallinassa ja Ahvenistolla ( hempeilemässä, muistelemassa alkuaikoja )
Sit vaan tätä normaalia, pihatöitä, rantasaunan rakentamista, pieniä maalauprojekteja.

Heinäkuun eka vkonloppuna Himokselle, se on oikeastaan ainut mitä tällä hetkellä innolla odotan =)
Tietysti olisihan se kiva kun aurinko näyttäytyisi enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:25

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:40

kyllä koko kesä taitaa mennä töitä tehden. sit on noita juhlia siunaantunu lähes joka viikonlopulle jotain, nii käydään sit moikkaa ystäviä jos jonkinmoisissa juhlissa (häissä pääasiassa). sit pitäis saada vielä hieman remontoitua, lähinnä siis maalattua talo sisältä ja ulkoa ja pikkuisen pitää pihaakin myllertää. eiköhän se siinä jo koko kesä mene, eikä riitäkkään..pitää lainata hieman ensi kesästä;)