Minkälaisiin kysymyksiin haluaisit vastata ? Olen hyvä kysymään !

Työhöni onkin kuulunut vimmattu kyseleminen, enkä koskaan ole saanut niistä edes mitään pisteitä. Siksi kyselen nyt täällä Napsussakin kaikenlaista, tietämättä edes itse oikeata vastausta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 16:27

Kaikki on tervetulleita ja kiva kun jaksat kysellä. Muutenhan tämä kupsahtaa koko napsu hiljaisuuttaan jos joku ei pitäisi mielenkiintoa yllä.

Lisätty: 22.06.2009 - 12:22

Kiitos ja poista niitä vanhempia tiedotteita, niin saamme lähettää uusia tilalle.

Kysyjän kommentti

No niin, täytyypä jatkaa kyselyjä jonninjoutavista asioista. Ainoa ongelma on se , kun sähköposti täyttyy vastauksista ja lopuksi on valittava tämä paras vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 10:39

hyvä täältä sinul ja kyssäreihisi täydet pojot eli jatkaa samaan malliin , kyl minäkin vastailen ain puutaheinää, kun ei ole minkään laista tietoa mistään, joten jatketaan samaan malliin, kysele vain mitä mieleen juolahtaa ja minä vastaan , mitä mieleeni juolahtaa .. myöskin huumoria saa olla , joten ei väliä mitä kyssäirei latelet.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 10:47

Sellasiin sekalaisiin, joihin voi vastata mitä mieleen juolahtaa. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 11:00

mahdollisimman monipuolisiin, joissa kysellään sekä henkilökohtaisia mielipiteitä että vaikkapa jotain yleistietoon liittyvää. Noi murresanakysymykset on aika kivoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 11:43

Vastaan mihin vaan ja mitä vaan. Vastuu on kysyjällä. No ei vaineskaan. Pyrin vastaamaan asiallisesti kaikkeen. Nuo miesten kysymykset on joskus vaikeita, kun meikä ei ymmärrä tietokoneista, autoista eikä tekniikasta mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 11:49

Mun puolestanikin voit kysyä ihan mitä vaan maan ja taivaan väliltä.Jonkun aikaa olin poissa ja näköjään täällä kysytty nijn paljon etten enää tiedä kysyä mitään,joten mä vastaan vaan mitä kykenen.Kivoja kysymyksiä onkin ollut,kiitos hurjatta ja samalla matildallekin!
Itse tykkään vastata mieluummin yleisluontoisiin ihmis-ja luonnonläheisiin kuin tekniikka,tietsika tai iltis-liite kyssäreihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:41

laidasta laitaan, liikaa yhteen aihepiiriin keskittyneisiin leipääntyy aika äkkiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 14:11

sellasiin yksinkertaisiin, mukaviin, hauskoihin kysymyksiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 15:45

Johonkin aivan sellaisiin missä ei välttämättä mitään mielt'ä, kaikennäköisiin mitkä koskisivat mahdollisiman monta ihmistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 18:47

Jatka vain kyselemistä.
Kysy mitä vain, me vastaamme mitä vain.
Kaikenlaiset kysymykset on tervetulleita, asiaa ja asian vierestä.
Pilkettä silmäkulmaan =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:44

sellaissii kyssäreitä, mihin nyt ees jotain järkevää osais sanoa:)..matkustaminen ja eläimet on ne meikän mieli aiheet yleensäkkin, missä tilanteessa vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 17:01

Briljanttia on tietysti vastata mitä sylki suuhun tuo... ja vakavassa tietokysymyksessä auttaa kovasti kysyjää!!
Itse vastaan vain jos tiedän ja kysyn myös vakavalla mielellä eli tiedän jotain silloinkin tai sitten haluan kiperään pulmaan joltain kunnon vastauksen.

Lähteet:
olen epänaisellinen, en höpötä joka asiaan...