Hyvää huomenta kaikille! Nyt on ollut rankka viikonloppu, kun uusia kysymyksiä on tullut tosi vähän.

Oikeinhan se on että yöllä nukutaan. Tällainen kesäaamu sitten taas. Tuulee, on pilvistä, yöllä on satanut ja maa on märkää. Ei voi juoda aamukahvia ulkona. Olen edelleenkin pettynyt Suomen kesään, mutta en valita. Poiskaan en aio matkustaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 10:45

hyvää huomenta sinulkii.... kylläpäs tuo nyt ilmoja pitelee , no onneks on + ja 11 astetta ...vettätihkuu ja kukat tykkää, kyllä se kesä helteineen varmaankin sieltä vielää tulee, voi olla jo ens kuus, mut elokuun helteetkin on täällä lounas-suomes ollunna , joten ei mitään hätää vielä muuttaa mihinkään... sanoo hän joka kyttää missä päin suomea paistaa, jotta lomalla suuntaa autonnokan sinne suuntaan.... :)

Kysyjän kommentti

Jos aurinkoisia seutuja etsit, niin kokemukseni mukaan vähäsateisin alue sijoittuu jonnekin Turun saaristoon ja Ahvenanmaalle. En ole ollut siellä juuri koksaakaan lomailemassa, mutta kyllä kiinnostaisi joskus lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 10:31

Huomenia! Jep on siellä aikamoinen ilma, olisi pitänyt kävellen kauppaan lähteä muttei taida tulla siitä mitään.Noh autolla sitten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 10:52

Mä taas tykkään sateesta... sisällä on ihana kuunnella sitä ropinaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 11:40

Mitä, sataaks teillä? Kerrankin täällä meillä ei sada. Vinka on kyllä aikamoinen, mutta ei tarvitse lähteä mihinkään, joten ei ole pystyssä olemisen vaikeuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:51

Hesassahan on sadellut eilis illasta alkaen, nyt pikkuhiljaa rauhoittuu (tuulikin) eli jos tuosta pikkasenkin paranee, niin taas siirtyy Napsuttelut tuonnemmaksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 15:32

Peesaa VVtä,mutta sade tuntuu voimistuvan,meinaan suunnata sisäliikuntaan keppijumppaan ja sitten lämpimään koloon eli kotiin.Eilen illalla,kun tulin kotiin huomasin pihalla syvät kanjonit hiekassa eli vettä on tullut taivaalta ja paljon,ilmeiseti jatkuu edelleen,mutta onneks vähäisempänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 16:26

Hei itsellesi ja terveisiä Pieksämäeltä. Kävimme likkakaverin kanssa hieman shoppailemassa. Mennen tullen satoi vettä, ja täältäkin meni äsken rankkasadekuuro yli. Nyt tilapäisesti paistaa aurinko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 18:38

Ei ollut rankka vkonloppu. Aamulla ei vain ennättänyt koneelle kun oli lähdettävä asioille kuopioon.
Ja iltapäivällä kävi nuohooja. Oli muuten mahoton setä höpöttämään, oli meillä melkein 3tuntia=)
Itse työnteossa ei olisi menny kuin max 45min.
Kahvit siinä keittelin ja turistiin mukavia.