Voiko itselleen olla vihainen ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 11:38

Harvase päivä olen itselleni vihainen. Kun haukun itseäni välillä saamattomaksi tai laiskaksi, niin johan rupesi työt sujumaan sen jälkeen.

Kysyjän kommentti

Niin, itsesyyttely tuottaa tuloksia !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 10:26

Voi minusta, ainakin välillä olen niin vihainen itselleni kun olla ja voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 10:30

Voi olla itselleen vihainen minä ainakin sitä olen ollut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 10:35

usein suutun itselleni, mutta kunnon kinaa en itseni kans saa millään aikaiseks.. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 10:52

no kyllä! nimim. kokemusta on ja paljon. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 11:00

Voi ja usein olenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 11:58

Kyllä voi,toivon usein et vois potkaista itseään persuuksille,mutta mun fysiikka ei anna myöten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:52

Harmi kyllä voi vaikka koitankin sitä välttää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 14:08

Voi olla ja olenkin usein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 14:12

kyllä, olen todella vihainen itselleni tällä hetkellä.. mokasin aamulla yhden jutun todella pahasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 14:50

Kyllä voi olla itselleen vihainen. Jos vaikka en saa mitään aikaiseksi olen vihainen itselleni, niin typerltä kuin se kuulostaakin. xD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 15:13

Taitaa olaa se vihaisuuden yleisin laji,mutta anteeksi antaminen itselle,ei aina suju yhtä helposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 16:24

Olen aika useinkin ja antaisin tukkapöllyäkin joskus, mutta kun ruummiillinen kuritus on kiellettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 18:43

Kyllä voi olla.
Se viha vain tulee purettua toiseen ihmiseen liian usein, valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:49

no totta kai voi olla.. välillä joissakin asioissa miettii, että "pitipäs ollakin niin tyhmä, miks tein niin , miks en tehny noin, miks sanoin niiin" ja siitä sit vihaisena itselleen, purkaa sen hyvin usein siihen lähimpään tuttuun, tarkoittamatta kuitenkaan satuttaa toista:(, minkä sit tekee tahtomattaan ja sit ollaan taas vihaisia itselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 02:05

Hyvin yleistä että olen. Silloin koetan pysyä kaikista erossa, etten alkaisi ärhentelemään kellekkään, mutta yleensä epäonnistun ja vieritän syyt vihaisuudesta ukon päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 12:20

itselleen voi suuttua liiankin helposti. puhun kokemuksesta.