Jos vastaan kysymykseen joka vastaukseni jälkeen poistetaan, miten käy pisteitteni?

Lisätty: 15.06.2009 - 01:37

Kiitos vähäviisas. Niin vastasin siihen omalla mielipiteelläni. Mutta mielestäni on väärin että me kärsimme noista tyhmistä kysymyksistä joihin me yritämme antaa kokemuksen äänellä vastauksen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 01:31

siinä menee sinun vastaus pisteetkin

(tais just käydä sen pornoilijan kysymyksen kanssa?)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 01:33

pisteet menevät saman tien

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 06:35

menetät pisteesi. mulle on käynyt niin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 06:36

ai ai ei saa mennä vastailleen tuhmiin kyssäreihin, tämä on napsu ja täällä ei ole tuhmia kyssäreit niin , etteikös niitä poistettais saman tein ,kun tänne ne ilmaantuukin, minulle kävi nimittäin, just samalla lailla joskus kauansitten.. :) vastaus ja kyssäri poistettiin , eli pisteet myöskin poistettiin...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 06:58

häviävät bittiavaruuteen, uskoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 10:26

Kylläpä siinä kait pisteetkin lähteepi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 10:32

Olikohan jollakin viikonlopun juomaputki jäänyt päälle, kun piti noin toivottomia udella meiltä napsulaisilta. Niinkuin me nyt osaisimme vastata noin epätoivoiseen kysymykseen. Mitän nyt muutamasta pisteestä. Tein tuossa pari uutta kysymystä, niin saat pisteesi niistä takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 10:53

pisteet lähtee. en seuraa pisteitäni joten en tiiä onko mulle käyny nii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 11:29

Eiköhän ne pisteet lähde pois, niin kuin kysymys ja vastauskin. Onhan noita vastauksia poistettu, jopa sellaisia missä ei ole mitään ilkeää ollut. Kerrankin meni sen takia asiallinen vastaus, kun joku oli vain ilmoittanut sen asiattomaksi.