Kosinta median välityksellä?

Äsken joku kosi H & P kanavalla pelkistetysti: Piip tuletko vaimokseni, mutta - rakas Matti tuletko bestmaniksi! Mättääkö tuossa mikään mielestänne? PS. En kuullut väärin.

Lisätty: 15.06.2009 - 01:11

Teistä vastanneista monikaan ei tainnut lukea tuota mitä kysymyksen alapuolella sanoin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2009 - 23:53

Hyviin tapoihin ei kuulu kosia netin kautta. Kosinta täytyy suorittaa nokatusten.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2009 - 23:57

just joo ja sekopäillä on hauskaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 00:01

EI kyllä vaikuta täyspäisten hommilta. Lienevätkö edes tosissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 00:05

Jotain täytyy aina keksiä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 00:34

Kehunta ja kosinta ei liene Napsulaisten laji.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 01:05

Nyt mä olen aivan ulkona kuin lumiukko,mutta ei kuulosta kauhean romantilliselta mieluummin polvillaan anoen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 06:53

mietin tässä ,et rakastaakos mattia sitten enemmän, kuin tulevaa vaimoaan, jota juuri kosi... taitaapi niin olla , kun pyysi rakasta mattia bestmanniksi...mutta voi tuo olla vaikka velikin , niin silloin ymmärän , jos pyytää myöskin noin , et rakas matti..siinä ois kyse sisar rakkaudesta , hmm... aika kinkkinen juttu on kyllä.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 08:27

Taisi olla tässä tapauksessa tärkeämpää saada se rakas matti bestmaniksi kuin tyttöystävä vaimoksi. Mitä lie julkisuudentavoittelua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 10:28

No jaa, jokainen tavallaan, kait tuo oli olevninaan jotain huumoria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 10:56

No enpä ite kosintaan suostuis jos se noin esitettäis...