ja jussinpäivän sää ennustukset, mitä tiedät tai veikkaat sääksi jussina teitin alueella...laita alue, niin voin tulla sinne päin

viettään jussia , jos tuolla minne menen sataa koko juhannuksen, niin vaihdan hyvin äkkiä maisemaa.... :) nytkin on koko päivän ollut koleaa ja sadetta tihkui koko päivän melkein...joten kesää haluis viettää edes jussina... :) taas tämä kategorian valinnan vaikeus... :(

Avainsanat: sää juhannuksena millä aluella....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2009 - 22:37

Olen juhannuksena Pirkanmaalla. Sataa ja tuulee, nuotiota ei voi sytyttää, makkaroita ei voi grillata. Istutaan sisätiloissa ja muistellaan vanhoja hyviä aikoja. Nuoret päättävät ruveta pelaamaan seurapelejä, me vanhukset menemme nukkumaan. Semmoinen juhannus on taas tulossa. Vieläkö kiinnostaa tulla seudulle ?

Kysyjän kommentti

juuri nappiin osui tuo ennustus..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 14.06.2009 - 22:39

Toisena päivänä on poutaa. Itse soisin että sunnuntaina. Silloin vanhin lapsenlapseni pääsee ripille. Miellä onkin sopivasti talo silloin tyhjänä joten tervetuloa vain. Voidaan sitten suunnitella sitä Napsun keittokirjaa.. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.06.2009 - 22:51

16-20 on tänne lupailtu. Mutta joka päivä muuttuu nuo säätiedot. Välillä lupaavat sadetta, välillä jotain muuta. Torstaina antavat kai pitävimmät tiedot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 23:15

Näyttäisi että lupailisi tässä vaiheessa pilvistä, lämpöä suunnilleen siinä 15-20 välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 23:52

Luvataan mitä luvataan, mutta jussina sataa vettä ja lämpötila 12-15 max.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 00:03

ei harmaintakaan aavistusta mitä on ennustettu, mutta epäilen ettei meillä ainakaan ole vesikeli ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 00:05

Kai sitä vettäkin tulee,mutta ei väliä, kaipa jonkinlaisen katon suojassa olemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 07:02

En vielä tiedä tarkkaan olinpaikasta tai ohjelmasta juhannuksena.
Jos Inarissa sen vietän, vaihtelevaa säätä luvassa ennustusten mukaan,
Seinäjoella samanlaiset sääennustukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 08:28

Keski-Suomeen näyttää lupailevan melko poutaista ja 15-20 astetta lämmintä. Tosin nuo ennustukset näyttää vaihtelevan sen mukaan, mikä taho ne on laatinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 11:10

Koleahkoa on varmaan, vesisadetta ajoittain.
En ota juhannusta kovin kuolemanvakavasti, meiltä löytyy omia sisätiloja.