Matkustamme Samosille, Pythagorioniin Kreikkaan. Mukana vauva. Löytyykö sieltä kaupoista vauvan vaippoja, soseruokia tai äidinmaidonkorviketta kaupoista? Vai otanko mukaan täältä.

Lisätty: 14.06.2009 - 21:57

Voiko nostaa rahaa Visa Electronilla? Eli löytyykö automaattia ja kuinka hankala se on löytää?
Onko alueella pesulaa? Olen tottunut pakkaamaan vaatetta mukaan kevyesti ja pesemään paikalnpäällä pesulassa. Löytyykö sellainen Pythagorionista?

Lisätty: 17.06.2009 - 12:39

Kiitos kaikille vastauksista.

Otin asiasta selvää muuta kautta ja sain paikanpäältä seuraavaa tietoa (laitan tänne jos tämä sama kiinnostaa muitakin...)
Pythagorionissa lentokentältä tulevan tien varressa on iso Marinopoulos
marketti ja Samoksen kaupunkiin johtavan tien varrella on Lidl.
Vaippoja voi ostaa, samaten vauvanruokaa, mutta valikoima ei tietystikään
ole samaa luokkaa kuin Suomessa. Myöskin apteekit myyvät vauvanruokaa.
Kreikassa äidinmaidonvastiketta on yleensä vain jauheena, ja tätä ei ole
yleisesti myynnissä, joten suosittelen ottamaan mukaan.
Pythagorionissa ei ole pesulaa.
Pythagorionin pääkadulla on esim. käteisautomaatteja, ja niistä voi nostaa
rahaa Visa Electronilla.

Avainsanat: vauva kreikka pythagorion pesula

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2009 - 22:00

Tästä on aika monta vuotta, kun samassa kohteessa vauvan kanssa reissattiin ja sieltä kyllä löytyi vauvalle kaikkea tarpeellista, mutta ainakin purkkiruuat oli melko kalliita ja niissä oli paljon lisättyä sokeria. Meillä oli vaipat ja sosepurkit Suomesta mukana (oli sitten tulomatkalla enemmän tilaa tuliaisostoksille, kun menomatkalla tilaa vieneet tarvikkeet oli käytetty). Äidinmaidonkorvikkeesta en osaa sanoa,kun vauva oli tuolloin täysin rintamaidolla. Vauvalle sopivaa aurinkovoidetta on hyvä ostaa jo Suomesta mukaan.

Kysyjän kommentti

kiitos vastauksestasi. oli asiallinen ja kokemukseenperustuva. kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 14.06.2009 - 21:57

En ole paikassa käynyt, mutta joka paikassahan vauvoja on joten varmasti löytyy vaipoista vastikkeisiin. Mutta kannatta ottaa vastike mukaan kotoa jos yhtään arveluttaa. Matkanjärjestäjän oppaasta varmaan näet tuon rahannostojutun. Ja pesulatkin ovat aika yleisiä ellei ihan hotellillanne ole sellaista palvelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:40

Kreikassa on myös vauvoja ja "toimivat" ihan samoin kuin suomalaisetkin. Pesula löytyy.