Saako nelikymppinen mies kehua parikymppiselle tytölle tämän kauneutta,vai onko sopimatonta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.06.2009 - 21:59

Jos sen asiallisesti ja rehellisesti kertoo niin miksi siinä olisi sopimatonta. Jos sen jälkeen ehdottelee jotain muuta, eli tavallaan käyttää esivalmisteluna mielistelyä, niin silloin se on sopimatonta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2009 - 22:02

Varmaan aika paljon riippuu siitä, miten ja missä asian ilmaisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 22:08

ihan vapaasti voit, kuhan teet sen rehellisesti ilman mitään äklöö..... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 22:29

Herrasmiesmäisesti tottakai saa kertoa, että kylläpä sinä olet kaunis, tms. mun mielestäni, en itekkään ois närkästyny siinä iässä, jos/kun näin käynyt:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 22:34

Kyllä voi. Naisia et voi koskaan kehua liikaa. Mutta ole kuitenkin varovainen, jos et ole tarpeeksi taitava ja luotettavan oloinen, niin hän saattaa ymmärtää väärin kehusi. Kehu mieluummin toisten läsnäollessa, niin hän ei ymmärrä väärin tarkoitusperiäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.06.2009 - 22:53

Kehu vaan, mutta mieluummin toisten läsnäollessa, niin ei synny vääriä käsityksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 23:16

Ei mittään sopimatonta minusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 00:22

Miksi ei saisi.Täällä eräässä kahvilassa on nuorella niin kaunis hymy aina että olen kysynyt miten sinä voit olla aina noin positiivinen.tää on kivaa.

Lähteet:
+++

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 00:24

Naisia pitää aina kehua ja - naiset ensin vaikka heikolle jäälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 01:23

saa jos oot rehellinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 01:34

Joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 07:16

Tottakai voi. Olosuhteet ja paikka huomioiden. Tämän päivän yhteiskunnassa saattaa nimittäin oven takaa myös yhtenä päivänä löytyä haastemies tai muu viranomainen kertomassa sopimattomasta toiminnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 08:31

Saa, tottakai. Kunhan ei mene liian imeläksi ja mauttomaksi!
Ja pitää varansa ettei saa vanha pervo titteliä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 10:55

Kerran n. 50 vuotias opettaja kehu mun kaveria tosi kauniiksi (mun kaveri oli silloo 16 v). Kieltämättä vähä ällöä, ku se sano sen kahen kesken jne... tosiaan pitää olla varovainen miten sen sanoo! Pervo-tittelit on tosiaan helposti jaossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:03

Minust 40kymppinen ei ole vielä "setä" eikä 20kymppinen "tyttö",mutta kehaseppa julkisesti ja avoimesti.Asetelma (mun mielest) paremminkin mies-nainen.