Minkähän takia ei TV Viisi näy Hirvensalmella?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2009 - 21:20

Voice/TV Viisi on ilmainen kanava, joka lähetetään kanavanippu C:ssä. C- ja E-kanavanipun kanavatarjonta vaihtelee alueittain. Mikkelin lähetin, jonka peittoalueeseen Hirvensalmikin kuuluu, ei lähetä Voice/TV Viisi -kanavaa C-nipussa. Tuossa nipussa (joka Mikkelistä tulee kanavalla 59 eli 778 MHz) on vain Digiviihde, Klubi.tv, Urheilukanava ja Urheilu+kanava.
Lyhyesti: ei näy, koska ei lähetetä. Ja ilmeisesti ei lähetetä, koska kanava ei halua maksaa jakeluyhtiölle eli Digitalle.

Lähteet:
www.digitv.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2009 - 19:29

kuulutkohan sitten siihen 10% Suomen talouksista, jotka eivät yhtiön oman ilmoituksen mukaan kuulu näkyvyysalueelle?

www.tv5.fi/index.php?browser_id=72

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 19:32

Hirvensalmi on niin hienoa ja kaunosta aluetta, että on kuin olisi ulkomailla. Ehkä se selittää ongelman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.06.2009 - 19:32

Meinasin vastata samoin kuin vähäviisaskin. Ehdotan sitten sellaista että haet kanavat uudestaan. Mutta jos kellään muullakaan ei siellä näy, niin ei tuostakaan ole apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 19:34

ei kait sellainen tv 5 vissiin näy täällä varsinais-suomeskaan, tai jos on jokin maksullinen kanava niin niitä ei meillä ole laisinkaan.. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.06.2009 - 20:41

Näkyvyys vaihtelee paikkakunnittain, luki tuolla jossakin, kun yritin etsiä tietoa ko. kanavan näkyvyydestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 23:18

Ei vaan näy siellä alueella sitten ilmeisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 00:41

Hirvensalmen lähetinasema on lopetettu analogisten lähetysten loputtua. Lisätietoja voit kysellä:
www.digitv.fi/sivu.asp?path=1;4052

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 01:39

Ei tarvitsekaan.