Mikäs on miehen-korvike????

Tuppervaara kutsuilla aikanaan kuulin tämän,ja minulla on miehen-korvike.

Lisätty: 14.06.2009 - 19:10

Terttuinkeri ei mitään anteesipyynöä. Leikkiähän tämä on...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 21:55

hih...mulla tuli ihan muita juttuja mieleen miehen korvikkeesta...;).sellainen pitkulainen ja värisevä juttu...eikä taida sopia tähän kategoriaan alkuunkaan. mutta kiitos kun kerroitte toisestakin "miehen korvikkeesta":)

Kysyjän kommentti

Mitähän ajattelit...ihan hauska vastaus..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2009 - 17:48

Minullaki on miehen-korvike ! tosi kätevä ja monesti käytössä, kun en muuten saa purkinkansia auki. Tupperilainen on minullaki ...

Lisätty: 14.06.2009 - 17:51

Ida ! Se on semmonen pannulapun kokoinen luistamaton kätevä juttu, joka otetaan käteen, kun kantta ei vaikka saa auki lasipurkista. Siis jos luistaa tai on vähemmän voimia, niin se jotenki tarraa siihen kanteen ja on helpompi pyörittää... Ymmärsitkö yhtään :D

Lisätty: 14.06.2009 - 17:53

Anteeksi liisukka... menin sinun alueelle. Pyydän anteeksi, ei tietty minun olisi pitänyt selittää vastausta. Olin vaan niin innoissani, että

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.06.2009 - 17:49

No nyt harmittaa etten ole Tupperilaisia. Voi hitsi, kerro äkkiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.06.2009 - 17:50

ööh... ei tuu mieleen ku joku kulho. :o kerro toki pian!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 17:50

minulla ei ole , kuin tuo kadella jallal kukeva tölkin, purkin ja kaiken sellaisen muunkin avaaja , joita en itse auki saa..eli aito mies, ei korvike..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 17:54

Vanhalla äidilläni on tuollainen miehen korvike.
Minä en ole vielä korviketta tarvinnut =)

Lisätty: 14.06.2009 - 20:05

Hih, hii =)) Sulkkis hei, se kaalimato on jo sitten ihan toinen juttu ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 18:00

minä olen aina epäillytkin että siinä Tupperware-hommassa on jotain epäilyttävää.... nythän sekin sitten selvisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.06.2009 - 18:32

Jos jollakin oli vähän saamattoman oloinen mies, niin sukuni naiset sanoivat, että on silläkin jonkunlainen miehenkorvike. Se oli siis tavallaan halventava nimitys siitä miehestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 18:33

Tuppervaarasta en tiedä, mutta kuulin jostain "kaalimadosta" puhuttavan jossain yhteydessä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 20:00

Eipä juuri ole tullut sellaista purkkia vastaan, jota en ilman miestä olisi saanut auki. Mihenkorvike voisi muuten olla vaikka koira. Koira oppii paremmin sisäsiistiksi kuin mies, se on aina uskollinen, odottaa kiltisti paikallaan, ja haukkuu vain vieraita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 20:07

Suklaa,vibraattorit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 20:59

Kun ystäväni hankki sellaisen nihkeän, muovisen liinan lasipurkkien avaamista varten, hän vakuutti, että tämä korvaa miehen kuin miehen. Enpä oikein uskonut...;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 21:18

Se muuten vois olla hyvä, siis se tupperin juttu :)