Onko sinut tunnistettu?

Eli onko kukaan ystävistä tai sukulaisista tunnistanut sinut vaikket ole kertonut olevasi täällä Napsussa.

Lisätty: 14.06.2009 - 10:47

Minun se mutterisoppa -kysymys paljasti minulle ettei täällä ole sukulaisiani. Jos olisi ollut, olisi minut tunnistettu heti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 13:06

Tuskin,mulla on peittävä naamakuva taulussa ja mystinen ilme.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Oletkin todella naamioinut itsesi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2009 - 10:48

ei edes tuon logokuvan perusteella ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 10:55

No toivottavasti ei, Täytyy varoa sellaisia omia tyypillisiä juttuja. Mukava pysyä tuntemattomana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 11:08

en usko et ois tutui tääl, no ei varmaankaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 11:11

Ei oo kukaan tullunna ainakaan sanomaan, että on tunnistanut mut, vaikka olen kyllä ,mainostanut, tätä Napsua mukavaksi. Ja eipä haittaa, vaik kuka sit tunnistaiskin miut, kun oon samanlainen niin töissä, napsus, vapaa-aikana, eli kaikkial...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 12:52

Ei ole, vaikka oleellisin naamastani on näkyvissä. Ovat kai kaikki ystäväni niin kiireisiä, etteivät ehdi lojuilla kotona tietokoneen äärellä. Osa ystävistäni tuntisi minut jo profiilitekstin perusteella, mutta kukaan ei ole vihajaissutkaan siihen suuntaan, että tuntisi minut. Eikä se haittaisi yhtään. Olen tämmöinen arkena ja pyhänä, muuksi en muutu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.06.2009 - 13:10

Tuskin on, sillä tutuillani ei ole tietsikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 13:11

joo yks poika tuli puntilla sanomaan, että olin vastannut sen kysymykseen :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 13:15

Ei ole tunnistettu ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.06.2009 - 15:58

Eipä ole ei. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 16:15

Herra tietää , muttei kerro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 16:17

ei ole:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 16:41

En tiedä onko täällä ystäviäni / sukulaisiani. Jos on niin eivät ainakaan ole paljastaneet itseänsä, eikä siis minuakaan.
Ja jos joku tunnistaisi, niin ei se haittaisi mitään.
Olen täälläkin juuri sellainen kuin olen, en osaa esittää muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 16:44

Ei ole tunnistettu. ei minulla olesukulaisia täällä. ei ainakaan kukaan ole kertonut olevansa täällä. omille lapsilleni olen kyllä sanonut että olen täällä napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 16:58

Olen tuntematon ainakin tällä hetkellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 17:07

Ei harmainta aavistustakaan...tosin mitä väliä, mulle on vain pääasia et netistä suoraan ei löydy mitään suuria salaisuuksia ,-)

Itse asiassa höpötän aika avoimesti mistä mun reissukuvat löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 17:16

Ei, koska he tietävät, että olen nepsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 18:06

En usko vaikka sama nimimerkki on monessa muussakin paikassa.
Ainoastaan yksi tuttava käy täällä useammin kuin kerran kuukaudessa,
tai luulisin niin, mistäs sitä ikinä tietää vaikka naapuri pätisi täällä päivittäin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 18:10

Ei ole kukaan maininnut minua täältä tunnistaneensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 20:09

Eipä ole ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 23:24

Veikkauksia on tullut ja viattomat ovat varmaankin saaneet osansa, valitettavasti. Mutta ei olla. Täytyy nyt sen verran kierosavolainen olla, vaikka en ole savolainen ollenkaan. Hämäläinen karjalainen uudeltamaalta Suomen lappista. Suattaapi tuo olla tai suattaapi olla olemati? Meehäntä ja tiää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 00:16

En usko että ovat tunnistaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 01:45

En tiedä eikä juurikaan kiinnosta