Tuleeko teeveestä liikaa uusintoja ?

Avainsanat: tv uusinnat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.06.2009 - 09:55

Tulee ja pakko lupamaksu on maksaa, ei auta vaikka kirjoittaa päälle uusinta viimevuodelta.

Kysyjän kommentti

Tuo olisikin hyvä juttu kun voisi kirjoittaa laskun päälle tuollaisen huomautuksen =))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2009 - 09:50

Kyllä varmaankin ainakin näin kesäaikaan. Kesälle ei paljon satsata, joten uusinnot tuntuvat kelpaavan täyteohjelmaksi uutisten väliin. Katson vähän televisiota, en tiedä tarkkaan, mitä sieltä tulee, tuleeko jotain liikaa vai liian vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 10:05

Kyllä samaa mieltä, liikaa uusintoja eikä muutenkaan juuri mitään katsomisen arvoista,
ja kallis lupamaksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 10:07

ei tule, ja olen pettynyt kun salkkarit ei tullutkaan uudestaan!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 10:34

Enpä juuri tv:tä kesäaikaan katso, joten uusinnat ei sen kummemmin haittaa, mutta töllötystunnille kyllä tulee melkoinen hinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 11:19

tuleekos sieltä muuta uutta , kuin uutiset, joten kakki muu onkin vain uusintaa, mutta ei sitä töllöä tarvitse aukaista onneksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.06.2009 - 12:54

Liika tulee, mutta en katso niitä. Urheiluun ja uutisiin melkein jää telkkarin katsominen kesäaikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 13:19

Enpä osaa ottaa kantaa kun niin vähän tulee tv:tä katsottua, mutta kyllähän niitä yleensä on tullut paljon, uusintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 14:32

TULEEE! Uusisi vaikka vanhoja sarjoja kuin joitain parinvuoden takasia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.06.2009 - 15:59

Tulee, ja kaikkee muutaki kakkaa. :<

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 16:22

Ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 16:58

Kyllä tulee likaa uusintoja. onneksi ei ole pakko katsoa niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 18:12

Paljon näyttää uusintoja tulevan. Silloin se on ihan hyvä juttu, jos on joku mielenkiintoinen ohjelma aiemmin jäänyt katsomatta tai haluaa nähdä sen uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 18:17

Varsinkin kesällä kun ihmiset reissaavat ja mökkeilevät, eivät ole koko aikaa tuijottamassa ruutua. Sen takiahan kaikki sarjat jäävät tauolle juuri kesän ajaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 20:10

No eipä oikeastaan kun en töllötintä niin usein katso että häiritsisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 20:28

Ei tule, enempi kotimaista.