Kumman parisuhteen valitsisit mielummin ? 1. seksisuhde ilman rakkautta 2. rakkaussuhde ilman seksiä

Avainsanat: rakkaus seksi parisuhde

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.06.2009 - 21:29

taidan vastata niinkuin se entinen mies:

"tässä tapauksessa pari suhdetta olisi ihan paikallaan"

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.06.2009 - 20:06

Mieluiten ei kumpaakaan, mutta jos olisi ihan pakko valita niin vaihtoehto 2. Vaarana olisi, että siihen rinnalla tulisi myös tuo vaihtoehto 1.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.06.2009 - 20:13

Minulle käy erittäin hyvin vaihtoehto nro 2.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.06.2009 - 20:41

Kakkonen sopii oikein hyvin nykyisin, jos jotain niin yllättävää pääsisi käymään, että olisi oikein vara valita kumpi suhde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 21:03

Olosuhteista riippuen. En tiedä miten 1. olisi mahdollinen muuta kuin, että olisi tunnevammasta kyse mutta ei tuntumavammasta. Mutta 2. on sinänsä pakko hyväksyä, sikälimikäli niin sattuisi käymään. Toisaalta, jos ollaan hiukan röyhkeitä niin 1. olisi sinänsä helpompi, koska se ei ehkä tuntuisi niin pahalta jos kumppani jättäisi, toisin kuin 2. jossa voi ajatella, ettei tule kumpaakan, ei seksiä eikä rakkautta, joka siis tuntuu myös enemmän!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.06.2009 - 21:08

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 21:11

Valitsisin rakkaussuhteen ilman seksiä, jos jotain pitäis valita. Jos rakkautta ihan oikeasti riittää, niin seksikään ei ole silloin niin tärkeätä. Lämmön ja läheisyyden voi osoittaa muutenkin . Näin arvelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 21:31

pahan pistit.. ehkä 1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 21:51

Paha joo, en kumpaakaan noista vaan rakkaussuhteen sexillä, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 21:55

Jos on pakko ja pakkohan ei ole muu kuin kuolema, niin 2. rakkaussuhde ilman seksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 22:03

Vaikea on jos olisi valittava, mutta kyllä siinä onkin miettimistä. En kumpaakaan vaan siinä on oltava kaikki kohdallaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 22:59

Rakkaus suhde ilman seksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 00:56

Ensin pitäisi määritellä mitä tarkoitetaan rakkaudella ja mitä seksillä. Voisin väittää, että 'seksi' sisältää aina myös rakkautta, ehkä erilaista, kuin mitä osapuolet haluaisivat, mutta rakkautta kuitenkin. Jos rakkauden vastakohta on välinpitämättömyys, niin eihän sellaisessa suhteessa voisi olla seksiäkään. Elikkä kysymys on väärin aseteltu. Pitäisi kysyä: Olisitko mieluummin ilman rakkautta vai seksiä ? Ja siihen vastaisin: Mieluummin ilman seksiä. Ilman rakkautta ihminen ei voi elää, ja se rakkaus ei tarkoita pelkästään eri sukupuolta olevien ihmisten välistä rakkautta vaan rakkautta yleensä ihmisten välillä. Sitä ilman en voisi elää, sillä en olisi silloin edes ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 03:34

En kumpaakaan, koska voin valita paremminkin. Suhde voi toki muuttua tällaiseksi iän myötä, mutta onko tällaiseen pakko tyytyä? Musta tuntuu että tilanteeni on just tällainen, jolloin elämä on kylmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 12:10

kyllä se tuo kaksi sopii tähän ikään minulle kiitos...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 12:48

Mielestäni ihminen voip elää ilman seksiä, mutta ei ilman rakkautta, eli tuu points ois vastauksein:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 16:34

Molempi parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 20:16

En voisi varmaan ottaa kunmpaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 01:30

Olen huomannut, että useimmilla on noiden yhdistelmä.
Aluksi on rakkautta ja seksiä ja lopuksi ei kumpaakaan, vain pelkkä suhde. =(
Heitänpä vastakysymyksen: Olisiko pitänyt jättää kokonaan väliin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 09:28

Jäisin mieluummin ilman, tämän hetkiseen elämäntilanteeseeni sopisi paremmin nro 1.