Jos kännykkääsi tulee puhelu tuntemattomasta numerosta, vastaatko vai mitä teet ?

Avainsanat: kännykkä tuntematon numero

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.06.2009 - 19:45

harvemmin vastaan..jos vastaan ni sanon haloo.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.06.2009 - 18:44

Vastaan, anopilla ja apilla on salaiset numerot jostain syystä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 18:48

Vastaan yleensä haloo - en nimelläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.06.2009 - 18:52

En yleensä vastaa. Ovat olleet aina jotain myyjiä. Lopetin siksi vastailemisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 19:06

riippuu vähän tilanteessta, saatan jättää vastaamattakin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 19:40

En vastaa, ovat yleensä alushousujen kauppaajia tai edullisen kännykkäliittymän tarjoajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 19:45

vastaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 19:48

tottakai vastaan puheluun,kaikki ei nakojaan tieda mita varten puhelin on

Lähteet:
teidan vastaukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.06.2009 - 20:19

En vastaa. Se on kuitenkin joku kaupustelija. Sama pätee numerollisistskin. Painan numeron muistiini ja kun kolmannen kerran samasta numerosta soitetaan, vastaan vain sanoakseni että en tilaa lehteänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 20:43

Kyllä yleensä vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.06.2009 - 21:06

Vastaan tietysti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 21:13

En vastaa.Kaupustelijat ei pysty soittaa ku miul on salainen numero (numeroni kuiteki näkyy jos soitan johoki,ellen asetuksista pistä pois).Yhes vaihees iskän soittaes ei numeroa näkyny joten sillo vastasin,kuiteki omal etunimel.Yleensä en ees vastaa vaik numero näkyskii.Kaikki tärkeet numerot on ylhääl.Kerran nimittäin aamuyöl joku kännikäs soitti väärää numeroo.Ei kyl yleensä oo ees puhelin yöl auki,mut aamu vuorojen aikaa pidän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 21:25

No, jos sellainen puhelu tulee minun omaan puhelimeeni, en vastaa. Mulle tulee häiriösoittoja sillätavalla. Yleensä sit henkilö, jolla on oikeasti asiaa jättää viestin. Mutta, jos sellainen puhelu tulee mun työnumerooni, täytyy minun vastata tottakai. Viranomaisilla kuten sossuilla ym on monesti tuntematon päällä kännykässä. Ei ole tullut kyllä mitään häiriösoittoja työpuhelimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 21:33

vastaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 21:47

vastaan jos pystyn, ammattiini kuuluu myös puhelimeen vastaaminen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 21:55

Yleensä vastaan koska tiedän kuka soittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 00:58

Vastaan, koska asialla voi olla myös esim. poliisi. Ikävätkin puhelut tulevat perille ennemmin tai myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 01:27

Kyllä vastaan aina puhelimeen.oli soittaja kuka tahansa. Lehtimyyjäkin tekee vain työtään, en halua vastaamattomuudellani vaikeuttaa hänen elämäänsä. Minulle tulee aika harvoin mitään sellaisia puheluita, joihin ei olisi kannattanut vastata. Nykyään. Elämä on hiljenemään päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 02:28

Kyllä vastaan aina, vaikka soittaja olisi tuntematon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 12:25

riippuu ihan siitä, jos oottelen jotain tiettyä puhelua , jonka tiedän tulevan jostain ei tuntemattomasta numerost vastaan, mutta jos aavistus tulee , et kauppias soittelee siis lehtikauppias,niin jätän vastaamati...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 18:29

Kyllä vastaan sillä minulle ei tule lehtikauppiaiden eikä muidenkaan kerjääjien puheluita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 20:18

En yleensä vastaa tuntemattomiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 00:49

Riippuu,mutta mulle ei tule lehtimyyjien soittoja,harvemmin vastaan tuntemattomaankaan,mutta toisaalta jos on tullut puhelu tuntemattomasta numerosta luontainen uteliaisuus alkaa vaivata ja funtsin mistähän se oli?Ristiriitaista,en ole koskaan ottanut selvää kuitenkaan<selityksen makua,mutta näin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:31

en vastaa, koska yleensä nämä tuntemattomat numerot tuleevat päivällä ja päivisin olen töissä, enkä silloin vastaile omaan kännykkään. olen sillä periaatteella sen tehnyt, että jos on tärkeä asia, vastaajaan voi jättää viestin ja yhteyden pyynnön. useimmiten sitä viestiä ei ole tullut ja suurin osa näistä on niitä sitkeitä lehti kauppiaita.