Mitäpäs napsulaiset ovat tehneet tänään, kun olin käymäs Hämeenlinnas, oliko kellään ees ikävä?

Siellä oli pilvist ja satokin jkv, tääl hesas tullessa jo 24 astetta lämmintä
Yks kategoria voi olla lisää vaik tää sisäpiirin napsulaisuus-osio, tuli just mieleeni:D

Lisätty: 13.06.2009 - 20:47

Kyl mie siut vähäviisas olin näkevinäni siel suunnal, olin tunnistavinani siut kuvastais:D

Avainsanat: hämeenlinna ikävä tekeminen napsulaiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2009 - 17:27

Eilen en ollut kotosalla minä. kyllä mulla on sua vähän ikävä ollut.

Kysyjän kommentti

Kiva kun ehti joku kaipaamaan, ja muutama muukin, niin taas jaksaa napsutella:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.06.2009 - 16:10

Ollut niin paljon hommia, että ei ole ehtinyt ikävöimään ketään. On täällä meilläkin +21 ja aurinkoista, ja melkoisen kosteaa. Tuntuu, että ilman kosteus olisi lähemmäs sata, vaikka ei yhtään ole satanutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.06.2009 - 16:11

Ollut ulkona, nyt vasta pääsin koneelle... Eli vielä ei ikävä ehtinyt painaa, mutta toivottavasti oli kiva reissu! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 16:23

täällä aurinko paistelee pilvettömältä taivaalta..eipä tänään ole ollut erikoisempaa uuniriisipuuroa syötynnä ja saunassakin tuli käytyä..kohta tarttis könytä kauppaan. itse asiassa laiskottelua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 16:37

Täällä on lämmintä mutta taivas on aivan pilvien peitossa, kiire on mammalla tänään ollut 3 lastenlasta on mulle ohjelmaa järjestäneet, syötiin juuri ja leikkivät omiaan , pääsin minäkin vähän koneelle. Oli kova ikävä kun et mulle mitään kertonut että pois kotoa lähdit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 16:40

No kas kun ei tavattu, Lopella käydessä piipahdin siellä Hämeenlinnassakin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.06.2009 - 17:16

Jo hieman kerkesin kaipailemaan. Kävin kaupungilla kun päivällä unohdin ostaa isännälle maitoa. Aika kallista on meillä maito. Melkein 30 ekee!
Upea ja lämmin ilma on. 24 näytti auton mittari varttituntisitten, eli 17 reikä reikä.
Sain laitettua pari lavakurkun tainta ja yhden kesäkurpitsan taimen kasvamaan. Kohta kannattaa muuten ostaa persiljan taimi ennemmin kuin hakea kaupasta sitä pientä nyssäkkää. 10 centin ero oli halvimman persiljapussin ja taimen välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 17:33

Ikävähähan täällä on vähän ollut kun kaikki ovat olleet ulkotöissä tai muuten vain poissa napsuilemasta. Ja oikeastaan niin pitääkin olla. Keskisellä Uudellamaalla on ollut kesä. Olen leikannut ruohot, kitkenyt penkkejä, käynyt Prismassa, grillaillut ja saunonut. Aika hyvin tähän mennessä. Nyt jatkan naapureiden kanssa kesän avajaisia. Meillä on sitten kivat naapurit. Toiset ovat nykyisiä, ja toiset jostain kymmenen vuoden takaa. Ovat molemmat nykyisiä ystäväperheitämme. Olemme olleet ulkomaillakin yhdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 18:00

istunut autossa 8 tuntia :) kohta pitäis alkaa pakkailemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 19:46

jukola

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 20:44

Kävin sukuloimassa, serkkutytön synttäreillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 23:24

Aamusta vaihdoin puhtaat lakanat,ja tuuletin petivaatteet. Pussilakanat samantien koneeseen ja kuivumaan. Hautausmailla tuli käytyä. Tuolla pihalla lapiohommia,kaivamassa kivikko-ryhmän päältä kiviä ja hiekkaa. Salaojituksessa sotki paikat kaivinkone. Piha on kui kynnös-pelto...Että huh huh..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 12:36

liisukalle jaksamisia ...nyt on jo sunnuntai, mutta eilen siivosin autotallinkatoksesta omia kesäkeittiöni kippoloi omaan paikkaansa ja saunottuakin tuli, sekä ukkosta pidetiin asuntoautossa , se kun on niin peloittava tapahtuma se ukkonen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 20:20

Eilen olin autolla hieman ajelemassa suomea ympäri.