Sain lahjaksi Asentoja I-kirjan. Onko hyvä lahja mielestäsi?

Kun aikoinani lähdin armeijaan kaverit ostivat lähtiäislahjaksi minulle Asentoja I-kirjan. Sanoivat lähettävänsä II-III -osat kirjasta, kun tunnen arvomerkit ja saan eka iltaloman.

Lisätty: 13.06.2009 - 15:36

Sulkiselle tiedoksi: Ilmankos en saanut armeijassa paljon lomia, kun hoidin asiani huonosti. Puolen kymmentä kuntoisuus lomaa tuli kyllä sitten myöhemmin, mutta ei asentojen takia. Enkä nyt ymmärrä miten luonto olisi voinut vaikuttaa asennon tekemiseen, mutta sinä varmaan asian parhaiten maailmanmiehenä tiedät?

Lisätty: 13.06.2009 - 15:44

Pukki ei kyllä ole paljon lahjoja antanut, täytyy myöntää, että oliskos siinä sitten joku yhteys?
Toiko pukki sulkkikselle paljonkin pienenä ja vähän isompanakin luonnonlahjoja?

Lisätty: 13.06.2009 - 21:27

Hurjattarettalelle tietoksi, että huomasin, että asennolla ei tee mittään armeijassa ja anoin pikaista lykkäytä pikkasen jääneen aatokoolun takia. Olin ilmoittautuna siinne etellispäivänä. Sain lykkäyksen enkä muistanu ennää mennä armeijaan sitä asentoo sinne tekemään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.06.2009 - 14:52

Hmm . . .
Ennäti jo ajatella vaikka mitä . . .
Lahjan hyvyydestä en osaa sanoa, liekkö annettu huumorilla.
Mites kävi osien 2 ja 3 kanssa ?

Kysyjän kommentti

Ehdin ajatella jo vaikka mitä......Niin minäkin! Armeijassa kun iltaisin aikaa ajatella!
Oli kirjassa muutama opettavainen juttukin, mutta en taida sitä nyt tässä kertoa? Varsinkin 2 ja 3 olivat hyvin, hyvin....... kiinnostavia "punkka" sulkeisia ajatellen?
Haluatko kuulla? No kerron kumminkin.
- Herra kapteeni, sanoi alokas sotaharjoituksissa, tämä käsikranaatti suhisee oudosti.
- Äkkiä kaikki sirpalesuojaan, huusi kapteeni.
Kaikki syöksyivät sirpalesuojaan ja odottivat henkeään pidätellen. Kuului vain alokkaan ääni joka sanoi:
- Herra kapteeni, tämä suhisee vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.06.2009 - 14:56

Ei tuo nyt lahjana kovin kummoiselta vaikuta, varsinkaan jos et saanut niitä puuttuvia osia. Riippuu tietenkin mikä on asentojen aihe. Oli mikä oli, niin jos osia puuttuu, et ole täysinoppinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 15:22

Kyllä olet hoitanut osakkeethuonosti, jos vielä pitää asennoistakin kirjan kautta miettiä!
Parempi antaa luonnon tehdä tehtävänsä ja käyttää mielikuvitusta rikkaasti mukana, niin voit saada perempia lahjojakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.06.2009 - 15:29

Sehän se on tärkeintä miltä lahjansaajasta tuntuu. En tunne moista kirjaa, joten en voi sanoa oliko vai eikö ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 15:53

muistan kyllä lukeneeni (katselleeni) tuponkin kirjan silloin puberteetti-iässä, ei niillä opeilla kyllä sulkeiskentällä tainnut paljoa mitään tehdä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 17:21

Se on varmasti ollut hieno/tarpeellinen/turha/kamala lahja. Et ilmeisesti ole opetellut vielä sitä kokonaan, koska et mainitse mitään jatko-osista. Tai sitten sinua ei päästetty yhdellekään iltalomalle, ehkä potkittiin pois koko armeijasta. Tai keskeytit ensimmäisen marssin jälkeen koko intin. Voi voi onttopohjaoy minkä menit tekemään !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 21:45

Minusta lahjaa täytyy aina arvostaa. Jokaisella lahjalla on oma tarkoituksensa, jonka vain lahjan antaja sitten tietää..Toivottavasti olit itse tyytyväinen lahjaasi, sama se käytitkö sen ohjeita vaiko et.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 12:43

hyvä kirja varmaankin ja sinulle tarpeellinen , kun sellaisen olet saanut , joten kivaa kesälukemista sinulle....itsekkin mietin mitä lukemista otan mukaan reissuun...