Turuust löytyi parkkihallista rahaa säkillinen, mysteeri. Saako löytäjä ne 3 kk kuluttua? kuten muissakin löydöissä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 13.06.2009 - 13:59

Ei taida saada. Eikös se poliisi usko että niihin liittyy jotain rikollista. Ja kuka tervejärkinen nyt rahojaan autoonsa piilottaisi. Kyllä varmaan harmittaa sitä jolta ne tippuivat. Olisi kannattanut huolellisemmin ne siihen autoon kiinnittää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.06.2009 - 13:29

En usko että saa. Kyllä niiden rahojen kohtalo vielä selviää. Tosin olen jo pidempään ihmetellyt mihin omani ovat kodonneet. Nythän se selvisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 17:38

Mainittiinko uutisissa, että minkäväristä raha oli. Epäilen sen olleen harmaata rahaa, jota saadaan palkkioksi ohi virallisen verotusjärjestelmän. Silloinhan se raha kuuluisi valtiolle. Sillä voisi sitten palkata muutamaksi kuukaudeksi eduskuntaan avustajan jollekin kiireiselle työntekijälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 19:35

lunnasrahoja kuulemma epäillään olevan, niistäpä ei taida paljoa löytäjelle herua ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 12:46

lunnasrahoja olivat, enkä usko et löytäjä saa mitään ja löytäjiä oli useita , joten ois kylläkin oikein jos sais jonkin summan löydöstään...no katsotaanpa miten heille käypi tuleekos löytöpalkkio...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 20:31

Saaps nähdä.