Kumpi on kauniimpi rantatontti luonnonkukat tai ympäristöstä erottuva klanittu viheriö?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.06.2009 - 10:50

Kummatkin ovat omalla tavallaan kauniita. Arvostan myös rakennettua ympäristöä, johon siisti nurmikko sopii. Riippuu täysin, minkälainen on muu maisema, onko hirsimökkejä vai kivitaloja, onko rantapengertä vai hiekkarantaa. Kokonaisuus ratkaisee. Itse pitäisin luonnonniittyä sopivampana maalaismaisemaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.06.2009 - 10:48

Luonnonkukat ehdottomasti kauniimpi. Ei mitään epäselvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 10:49

Luonnonkukat tietennii. Tää on henk.kohtainen mielipide, mutta anteeksi vain en tykkää liian laitetuista viheriöistä, en viivasuorista riveistä enkä millin tasaisesta nurmikosta. Mahdollisimman luonnonmukaista olla pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 10:56

kyllä minun tontti sais olla ihan luonnon varainen , siten se sinne sopii parhaiten, miten luontoäiti sen on sinne sovittanut...

Lähteet:
oma mielipide ja oma käytäntökin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.06.2009 - 11:18

Luonnollinen on aina luonnollinen, mutta jos minun olisi, tekisin kyllä osasta pihaa klanin kaikkien kivojen kesäpelien pelaamista varten. Mölkyt ja kriketit onnistuu paremmin tasaisemmalla maalla, tai sanotaan paremminkin että löytyy helpommin lyhyestä nurmesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 11:43

luonnonmukainen sopii silmään ja laiskan miehen filosofiaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 12:16

Kumpikin vuorollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 20:22

Luonnonkukat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:38

luonnonkukallinen ranta tontti ehdottomasti!!!!