Hassu ajatus tuli mieleeni: voiko napsulaisten keskuudessa syntyä romansseja?

Mielestäni valtaosa täällä on samanhenkisiä.

Lisätty: 12.06.2009 - 23:57

Cibyn ajatukseen lisäisin: niillä napsubeibeillä ei kummeista olisi pulaa!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.06.2009 - 01:01

Jonkunhan tännekin pitäisi uusia napsulaisia tehdä jahka meistä aikajättää. Pikku napsukaisia, joista kasvaa sitten isona napsulaisia. Täälläkin välillä kiukutellaan.....eikä syyttä suotta.....rakkaudesta se hevonenkin potkii.

Kysyjän kommentti

Kiitos leikkimielisestä mutta silti varteenotettavasta ajatuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.06.2009 - 23:49

VOI,voi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 23:49

Miksei, onhan tämä aivan normaali tapa tutustua vastakkaiseenkin sukupuoleen. Jos olisin yksinäinen, niin luultavasti saattaisin ehdotella lähempääkin tuttavuutta joidenkin samanhenkisten kanssa, joita täällä palstoilla on. Mutta en hae täältä deittiseuraa, ilmoitan sen nyt näin kaikille. Ja pojat, olkaa ihan rauhassa, mitään vakavampaa ei edes ole mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 23:51

mikäs siinä, miksei jos oikea osuu kohdalle....oishan se hienoa , jos ois napsuhäät ja syntyis napsuvauvoja ... :) Toivottavasti tulis napsuparisuhde...joillekkin yksinäisille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 23:54

Miksipä ei voisi... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.06.2009 - 00:06

Olisihan se varmaankin mahdollista. Ja eihän me tiedetä vaikka sellaista olisikin. Tuon viestittelyn kun saa yksityisenä toimittaa niin mitä mahtaa kulissien takana tapahtuakaan. Voi kun romanttista, jos joillakin näin olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 00:56

eihän sitä ole säännöissä kielletty, ja vaikka olisikin, niin niitähän täällä yhtenään rikotaan ...

toisaalta vaatii kyllä kiitettävää yritteliäisyyttä ja urheilumieltä jos tätä kautta kumppania alkaa etsiä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 03:35

Ilman muuta, mikä ettei?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 07:58

Periaatteessa kyllä ja mikäs sen mukavampaa. Onhan täällä varmasti sinkkuja ja rohkeita nuoriakin. Kukapas tietää mitä kulissien takana tapahtuu, kun voi viestiä yksityisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.06.2009 - 13:23

No tuskin kovin todennäköistä, joskin olisi tosi ihanaa! :) Täällä yksi vapaaehtoinen morsiusneito napsuhääparille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 15:03

Ei mahdoton ajatus ollenkaan =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 15:28

Pelkäämpä pahaa, että sitä voi tapahtua mitä vain nyky aikana ja tekniikan mukana.
Aika näyttää mistä päin kolisee ensimmäinen romanssi Napsussa!!!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 18:03

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 17:02

Kyllä voi niitä syntyä ilmanmuuta. Tiedän että romanssia etsivä täällä ainakin on,mutta onkohan tärpänny?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 20:24

Tottakai voi! Olisi aika mukavaa toisaalta jos näin kävisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:41

kertokaa ihmeessä onko treffejä tullut järkättyä??:)...tää on tätä nykyaikaa, että ihan missä vaan ja miten vaan voi romansseja tulla. monia pareja on munkin lähipiirissä,jotka ovat netissä tavanneet ja ihastuneet.