Määrittele asento?

Lisätty: 12.06.2009 - 22:49

Vänrikki määritteli meille armeijassa:
- Asento on liikkumaton olotila, parta kasvaa, sydän jyskyttää ja vaikka alastomat tytöt juoksisivat ohi ja pyytäisivät tulta tupakkaan ilmekkään ei värähdä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.06.2009 - 22:59

Ihmisen olemistila.

Kysyjän kommentti

Sitä se on yksinkertaista olemista. Mitä siinä on selittämistä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 12.06.2009 - 22:51

Tietyllä tavalla mutkalla oleva vartalo tai sikinsokin olevat raajat.
.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 23:01

sikiö, kylki, pitkillään maaten, seisten, istuen, no tuossa ihna muutamia, joita itse käytän, nukkuessa, istuessa jne.....asantoina kun seison, nukun ja istun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.06.2009 - 23:03

Se mikä se sillä hetkellä sattuu olemaan, kun kielletään liikahtamasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 23:44

Onnekseni olen naissukupuolen edustaja, eikä ole koskaan tarvinnut joutua kaikenmaailman höyrypäiden komenneltavaksi armeijaan. Poikani osasi asennon, hän näyttikin meille usein kotona, millainen se oli . Sairasta, nöyryyttävää, täysin tarpeetonta. Joskus hän sanoikin, että armeija on aivan liian pitkä ja täynnä simppeleitä asioita, jotka voitaisiin opettaa paljon lyhyemmässä ajassa. Luulen, että hän oli oikeassa. Sota sanan historiallisessa merkityksessä on jäänyt kummittelemaan kaikkien kersanttien ja vääpeleiden takaraivoon. Jos sota tulisi, niin armeijan joukot eivät kovin paljon pystyisi taistelemaan nykyaikaisessa sodankäynnissä nykyaikaisia sodankäyntitapoja vastaan. Siinä ei paljon auta, että osataan ottaa asento ja noudattaa kuuliaisesti annettuja käskyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 23:51

Kaikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 08:06

Mikä asento milloinkin on hyvä. Ne armeijan asennot ovat sitten ihan eri juttu ja sehän tulikin jo selväksi tuossa edellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 08:22

Ratsastus, lähetyssaarnaaja, lusikka, voileipä jne,
kaikenlaisia asentoja on milloin missäkin tarvittavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 13:18

joku muu kuin seisova tai makaava olotila. Erilainen... vaikka haara-asento tms

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 15:08

Oikea asento, väärä asento. Oli se nyt kumpaa tahansa, olemme aina asennossa.
Valvoessa, nukkuessa, olemme silloinkin asennossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 20:25

Lusikka,seksi jne,.