Mitä suosittelette harrastukseksi 38 vuotiaalle miehelle?.Haluaisin tehdä jotain, jolla voisin auttaa muita ihmisiä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.06.2009 - 22:05

Kysy urheiluseuroilta onko heillä tarvetta nuorten ohjaamiseen. Vanhusten palvelutaloista voisi kysyä vapaaehtoistyötä. Tai mene eräopaskurssille. Voit viedä sen jälkeen ryhmiä luontoon. Mitenkäs partiotoiminta?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.06.2009 - 22:06

mene vanhainkotiin ja kysy voisitko olla siellä auttavana kätenä , esim ulkoiluttaa vanhuksia ym...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 22:08

silloin tällöin käyn lukemassa kirjoja/lehtiä sellaisille joilta itseltään ei lukeminen käy, hyvän mielen lisäksi siitä saa myös sen edun, että tulee perehdyttä moneen asiaan joka itseltä olisi muuten jäänyt väliin. Jos kiinostaa, kysele mahdollisuuksista omalla paikkakunnallasi esim. SPR:n kautta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.06.2009 - 22:15

Hakeudu vapaapalokuntatoimintaan mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.06.2009 - 22:59

Olen kuullut SPR:llä olevan jokin ystäväpalvelu, jossa olevat ystävät sitten ovat vain kavereina vanhuksille. www.redcross.fi/tulemukaan/y...ksi/fi_FI/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 00:04

Ala mökkitalkkariksi, vaikka aluksi talkoomielessä. Haravointia, naulaamista, maalaamista ja muuta riittää rivitaloissa ja omakotitaloissa yllin kyllin. Yritä ujuttautua jonkun tuntemasi omakotiasujan kautta 'piireihin', joissa voisit saavuttaa luottamusta. Siitä voisi sitten alkaa vaikka kokonaan uusi ammatti pidemmän päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 01:51

Seuraharrastustoiminta, siellä riittää puuhaa esimerkiksi nuorten parissa ja voit itsekkin osallistua samalla toimintaan kuntoilemalla tai urheilemalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 03:55

Hakeudu vapaaehtoistyöhön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 20:26

Vapaaehtoistyöhön jonnekkin.