Mitäs teitil kaikil on tänä viikonloppuna ohjelmassanne? Tuttavallisesti kysyy hän.....:)

Ja ILOKSENI huomasin et TERHIKIN on käyny tääl 'yyvimäs'/vastailemas (salaa), jesss....:D

Lisätty: 13.06.2009 - 09:26

Ite lähen nyt (lauantai) ajeleen Hämeenlinnaan äitiäni katsomaan ja tuun takasin napsutteleen
ip. klo 1-2, mukavaa viikonloppua kaikille teille!

Avainsanat: tekeminen viikonloppu ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.06.2009 - 19:07

Kokopäiväiseltä sateelta ei ole päässyt mihinkään, enkä mene mihinkään. Tässä kotona telkkarin ja kissan kanssa oleskelua. Kuluuhan se aika sadetta pidellessäkin, jotenkin. :((

Kysyjän kommentti

Tuntuu niin tutulta olotilalta:D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.06.2009 - 18:47

Huomenna pitäs palata mannersuomeen ja muumimaailmaan päiväksi.
Sitten mutkien kautta viikon aikana itäsuomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 18:48

Lapseni 5vuotis synttäreitä pitäisi meidän viettää.. Ja nauttia ihanasta viikonlopusta perheen kesken, kun kenellekään ei ole kiire minnekkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 18:55

kyllä jos on näin ihanaa ilmaa, nautin siitä ja vapaapäivistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 18:59

meillä on tuolla keskustassa jokin isohko tapahtuma , alkoi jo tänään, niin siellä piipahdan ja siellä on jopa iltapäivä tanssitkin, no tansiin en nyt sitten mene ,mut kurkkaan mitäkös he ovat sinne laittaneet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 19:06

Töitä tehdään, kaksi yövuoroa ja maanantai sitten vapaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 19:18

Minulla on rankkoja päiviä mammahommissa, alkoi eilen ja loppuu sunnuntai iltana, 3 vilkasta lastenlasta ovat minut kiireessä pitäneet ja tulevat pitämään, hauskaa heillä oli kun uuden nuken ostin ja laite nuken sisäpuolella pattereineen oli eikä nukke äännellyt kuten piti, neuvoivat että kättä pitää vähän vääntää niin sitten tulee ääniä ja nauroivat että minä en ymmärrä leluista mitään, minä vastasin että hinnat ainakin tiedän. Ja parempi olisi ollut jos hekään eivät olisi tienneet mistä nuken saa ääntelehtimään heh heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.06.2009 - 19:20

Hieman nuo säät vaikuttavat tekemisiin. Mutta plantaasilla voisi rikkaruohoja vaikka kitkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 19:33

huomenna 8 tunnin ajomatka kotiin ja sit vaan pakkailen tavaroita amerikkaan lähtöä varten ja näään kavereita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 19:41

Tänään ei ole voinut tehdä oikein mitään,satanut kokopäivän.Toivottavasti huomenna ois poutaa,et sais siivottua mökki on kuin mörönpesä,kun on ollut muita kiireitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 20:34

Jukola

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 20:37

taitaa mennä sadetta katsellen, sisä tiloissa, vaikka mieli halajais moottoripyörä ajelulle. kummi tytön 1 vuotis synttärit odottaa sunnuntaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 20:50

No työthän ne alkavat taas huomenna, pitkät vapaat ohitse. Jos sää pysyy kauniina niin vähän pyöräilyä ja muuten normaaleja kotitöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 21:14

Meillä on ollut aika ihana sää koko päivän, vain harvakseltaan sadellu. No, minun ohjelmani huomenissa : aamusta tulee meille Utsjoelta yksi äiti kahden lapsensa kanssa käymään kahveilla ja jätskeillä. Iltapäivällä menen käymään 80 -vuotiaan ex -anoppini luona synttäreillä yhden lapsenlapseni kanssa. Tuo kyläilypaikka on aika kaukana, joten siinä menee useampi tunti. Sitten uskonkin, että saunahommat taas illalla ja senkun vaan lököilyä lopun iltaa. Sunnuntai minulla on työpäivä, että se menee sitten sillälailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 21:24

Tänää nautin vapaa päivästä...vaikkei sää ollut paras mahdollinen.Huomen sit taas töihi ja "virallinen" sauna päivä.Sunnuntai vapaata,vois vaik leipoa jotai ku alkaa sacherkakku loppumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 21:25

Minä taidan maalata meitin huoneen seiniä. Sunnuntaina tulee vieraita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 21:41

Kaverin kanssa olen ja käytetään 6 vuotiasta serkkua tivolissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 22:12

kuviokelluntaa ... eli pitkästä aikaa viikonloppu ilman ennakkoohjelmaa .... just mitä sattuu mieleen juolahtamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.06.2009 - 23:01

olen kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 00:07

Nyt tästä eteenpäin ei ole mitään sovittua ohjelmaa, eli aamulla katson, mitä taas aloitan raivata, sisällä tai ulkona. Kotini on loputon työmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 02:15

Syntiä ajattelin tehdä taas ja lähteä pelaamaan tennistä.
Tai sitten halpa vaihtoehto viikonlopuksi, simuloitu mökkiloma:
Jää kotiin, sulje sähköt ja lämmin vesi. Syö joka päivä sikanautaa suoraan purkista sekä raakaa makkaraa. Käy vaatteet päällä suihkussa. Osta pilailuvälinekaupasta kutinapulveria ja raavi raajasi verille. Lue uudelleen ja uudelleen sama nuhjaantunut vuoden -71 Kodin Kuvalehti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 03:58

Lähden sukuloimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 20:27

Vähän tuli juhlittua,ajeltua,maattua.