Oletko koskaan ajatellut kirjoittavasi kirjaa ? Mistä aiheesta ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.06.2009 - 18:46

Olisi kiva tehdä vaikka matkaopaskirja sellaisesta paikasta josta ei ole olemassa mitään fiksua opasta. Samalla voisi kertoa omat kokemukset ja paikat jossa kannattaa käydä ja mitkä mahdollisesti on viisainta jättää väliin.

Kysyjän kommentti

Kirjoittaminen on hauska harrastus, sitähän tämä napsuilukin on

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.06.2009 - 11:35

Enkä vaan ajatellut, vaan kirjoitinkin jo yli sata liuskaa. Mutta luettuani sen revin koko kirjoitelman ja heitin menemään. Sen oli tarkoitus kertoa pienen tytön elämästä sodan jälkeisessä Helsingissä. Siis itsestäni osittain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 11:38

Koulussa jo ainekirjoitus oli kauhistus, niin miten sitä kirjaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 11:45

joskus 8 vuotiaana olisin halunnut kirjailijaksi ja aloinkin kirjoittaa jotain satuja, mutten jaksanut kahta sivua enempää kirjoittaa. Sitten 5luokasta ylöspäin oli ainekirjoitus yhtä kidutusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.06.2009 - 11:57

Jos sellaisen joskus kirjoituttaisin, niin luulisin että tästä omasta elämästäni saisi ainakin pienen pokkarin aikaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 13:21

Olen jo kirjoitellut muutamia novelleja. Mutta kirjan kirjoitus on vielä kesken. Muutamia sivuja olen jo kirjoittanut Englantilaiseen kartanoon sijoittuvaa romantiikkatarinaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 15:03

juu no en, osais ensin edes kirjoittaa äikäntunnilla vaadittavat aineet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 15:09

Tottakai, omaelämäkerran "Silja, nuorena liian vähän nukkunut"

Ai miten niin plagioin maamme ainoaa kirjallisuuden nobelistia? :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 15:56

Monesti on mielessä käynyt, kun kirjoittaminen on aina ollu harrastukseni. Omasta elämästä saisi paksun romaanin...kunhan tässä eläkkeelle jään joskus niin ehkä sitten alkaa kirjoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 16:45

ehkä sitten joskus isona .. kuka sen koskaan tietää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 16:52

Kirjoitin edellisestä talvesta sellaisen päiväkirjan joka tuli varsin pitkäksi, sillä tapahtui paljon kaikenlaista. Mutta lepää pöytälaatikossa, ehkä se saa vielä julkaisunkin joskus jos vain löytää kustantajan. Tästäkin talvesta olisi paljon kerrottavaa, mutten alkanut kirjoittamaan ,sillä inspiraatio ei ollut niin voimakas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.06.2009 - 17:47

lapsuuden haave... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 18:22

en tiedä jaksaisinkos mitään kirjoittaa , enkä kylläkään usko , et se kirja edes ketän kiinnostaiskaan..oli sen aihe sitten mikä vain..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 18:48

olen usein.. ja aloittanutkin jo.. mutta on ikävä kyllä "pysähtyneessä tilassa"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 20:40

Työn alla. Lopetusta vaille valmis.Pimeä huomen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 03:56

Olen, koska liippaa läheltä työtäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 17:44

En varsinaisesti. Pöytälaatikko raapustelia. Varsinkin nuorempana tuli runoja rustailtua, mutta mikä se on kun ikää tulee, niin runosuoni kuivuu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 20:30

Olen kirjoittanutkin, pari. Tosin julkaisematonta kirjaa. Sellaista ihan harrastushommaa.