Oletko kännykän orja ? Kannatko sen mukanasi kylpyhuoneeseen ja onko se taskussasi, kun poikkeat naapuriin ? Miksi ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.06.2009 - 18:48

en ole orja.. en todellakaan ota kylpyyn ym.. mutta arkisin pidettävä yskityisyrittäjän puhelinta auki. Ja varalta se on aina auki kun suurperheen äidillä on monta huolta.... jos lapsille sattuu jotain tms, pitää saada yhteys

Kysyjän kommentti

Lasten yhteydenottoja varten minäkin aikoinani hankin kännykän.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.06.2009 - 11:33

En ole kännykän orja. En ota sitä mukaani oikein mihinkään. No jos lähden pidemmäksi aikaa pois kotoa ja lenkille tottakai otan sen mukaan, jos sattuu vaikka joku haaveri, että voi sitten pyytää apua. Sanoinkin tässä kerran jossain yhteydessä, että joutais heittää koko kapine vaikka Saimaaseen, mutta ei sitäkään voi tehdä, kun se olisi luonnon saastuttamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 11:36

En ole en aina kaikin ajoin tiedä missä se on kun kukaan ei soita siihen.
Täytyy itse soittaa että löytyy mukaan pitemmille reissuille. Jos vaikka tarttis huutaa apuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 11:37

Kylläpäs se tahtoo joka paikassa mukana kulkea..on niin sanotusti orpo olo jos puhelin vaikka sattuu unehtumaan kotiin..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 11:48

Onhan se aina taskussa, jos tarvitsee soittaa johonkin tai joku soittaa minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 11:55

Täytyy kännykkä olla aina mukana.
Paikannuslaite hälyttää puhelimeeni, jos laitteen omistajalla joku hätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.06.2009 - 11:56

Kyllä se ulos kulkee mukana, mutta muuten saa olla siinä mihin se viimeksi kädestäni jätin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 12:08

Ei kulje mukana, paitsi silloin, jos odotan tärkeää puhelua. Viime viikolla otin kännyn jopa kirjastoautoon, kun minulle oli etukäteen ilmoitettu, että eräs virkamies ottaa puhelimitse yhteyttä minuun juuri niihin aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 14:32

Kyllä kulkee taskussa mukana,siintä on tullut ihan tapa.
Aika usein minut pitää tavoittaa kännykällä.
Vasta kun menin avustushommiin,ja kännykkä jäi kotia oli 5 asiallista soittoa oli tullut kännykkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 15:04

en ota mukaan jos menen vessaan (ellei se ole taskussa). en välttämättä ota kännykkää mukaan jos johonkin lähden, mut yleensä kuitenkin. kukaan ei koskaan soita mulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 15:20

taskussa on kulkenut siitä asti kun ne rupesivat taskuun mahtumaan,
(liekö tuo nyt sitten orjuutta, osaan pistää sen myös äänettömälle ja jopa sulkea oman harkintani mukaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.06.2009 - 17:45

en, mutta acebookin kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 18:24

monasti unohtelen sen kotiin, autoon tai laukkuun, joten en ole orja kännylle....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 20:38

EN,EN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 21:28

Hieman olen.Tulee orpo olo jos ei sitä oo mukan.Tosin saunaa,vessaa,suihkuu en kyl ota mukaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 03:59

Olen kännyni orja, vaikka en haluaisi. Kannan sitä työni johdosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 17:51

En todellakaan.
Unohtunut monesti kotiin töihin lähtiessä.
En myöskään ota kännykkää mukaan lenkille enkä pihatöihin, en saunaan, en vessaan enkä peitonalle, sieltä löytyy ihan toisenlainen kapula =)
Ärsyttää ihmiset jotka kailottavat kännykkäänsä missä sattuu, niin että varmasti kaikki kuulee.
Ei vois vähempää kiinnostaa kenenkään peräpukamat, suonikohjut, saamiset, ei saamiset ym. ym.

Sen ymmärrän jos työ vaatii olemaan aina tavoitettavissa ja siihen puhutaan hillitysti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 20:30

En ole, en ota yleensä puhelinta mukaan kun jos tiedän meneväni pidemmäksi aikaa johonkin käymään.