Onko pakastimesi vielä pullollaan viimevuotisia marjoja ja hilloja ?

Avainsanat: pakastin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 12.06.2009 - 00:19

Vielä kysytkin, tarvitsetko? Mitä minä niille teen kun muille ei kelpaa?

Lisätty: 12.06.2009 - 00:31

Nyt mä vasta hokasin... talkkunapöperöähän niistä marjoista voisi tehdä, mutta taitaisi käydä niin että sen jälkeen tulee silmistä ja korvistakin pöperöä ylensyönnin merkiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.06.2009 - 00:30

Ei ole..... kai'k on mennynnä ja sen kyllä huomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 00:45

päivällä juuri tarkistin, pikku purkki vadelmia ja toinen saman moinen lakkoja, siiä kaikki ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 01:20

Ei pohja näkyy jo,kirsikkaa,luumua,puolukaa,vadelmaa,lakkaa,omenaa on vielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 02:06

On muutama hassu purkki, ei paljon. En jätä pakastimeen entisiä, jos niitä on, syömme ne pois kesän aikana ja viimeistään syksyllä mehustan loput.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 04:01

Melkoisen tyhjäksi on syöty, mustikoita on vielä pari laatikkoa, sitten sulatus uudet marjat sitämukaa kun kypsyvät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 05:53

Valitettavasti löytyy vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.06.2009 - 08:26

Kyllä sieltä pakkasesta vielä jotain löytyypi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 08:51

eiku söin jo kaikki marjat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 09:12

löytyyhän noita koko joukko.. iik

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 10:11

Löytyyhän niitä vielä, tosin mansikan on käynyt aika vähiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 10:18

Ei ole, eikös marjat ja hillot sun muut ruoka-aineet menetä makuaan / laatuaan jos liian kauan pidetään säilytyksessä pakastimessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 10:18

En omista pakastinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.06.2009 - 10:55

Puolukkaa, raparperia, ja sieniä on vaikka kuinka paljon. Ja vielä näkyi olevan ylivuotisia mustikoita ja karpaloita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 11:42

Yksi pussi on mustaherukoita ja toinen mokoma tatteja.Aika hyvin on saatu pakastin tyhjennettyä talven aikana.Pian pääsee taas uusia herkkuja hamstraamaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.06.2009 - 17:53

Kyllä löytyy, joka lähtöön :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 18:48

Kyllä löytyy vielä,olen syönyt viilin kanssa,ja keitellyt marja-keittoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 19:10

voi voi ja huhhuh...kaikki rakkaat ystäväni tuovat minulle yllätys ylätys omenahilloja, enkä sapivian takia voi sitä yhtään syödä, eikä tuo ukkokultakaan niitä syö, joten en tiedä mitähän niillekkin keksis..muutamapussi mustaherukkoita löytyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 21:48

Mansikkaa ja vaapukkaa ois kumpaaki yks pien rasia.Piti jo talvel tehä vohveleita ja niiden kans syödä.Nytkii on mieles et pitäis tehdä niit vohveleita,et sais edelliset marjat pois ku pian saa uusia.Miul on vaa pien pakastelokero ni eipä sinne paljoo mahdu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 17:55

Puolukkaa ja vadelmaa vielä löytyy pakastimesta, mutta ei niitäkään ylettömästi.
Olen opettanut itselleni että ei kannata liikaa varastoida ( mitään ), jää vain syömättä, eikä raaskisi heittää poiskaan. Ja mikä työ säilöessä, liikaa turhaa hössäämistä.