Mikä auttaa matkakuumeeseen?

Vai auttaako mikään :) Mitä lähemmäksi ajankohta tulee sen kauheemmaksi tämä kuume yltyy..on surffattu jos jonkinmoiset sivut hotelli- ja kohdetiedoista, googleEarthia myöten...:)
Just kävin katsomassa mtv3:n sivuilta kuinka lämmintä Kreikassa jo onkaan..

Eikä oireita helpota yhtään kun siihen lapsonen tiedustelee harvase päivä montako yötä vielä on jäljellä? ;D

Lisätty: 11.06.2009 - 20:20

Ja tasan kaksi viikkoa on lähtöön vielä aikaa...:)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2009 - 20:42

Matkakuume talttuu kun töitä on tarpeeksi. Ei ehdi ajatella koko asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2009 - 20:25

Tämä on ny kyllä vähän julmaa, mutta tyhjennä lompsasi matkakassaksi jonnekin erilliseen paikkaan, äläkä koske niiin ennen matkaa, ja ajattele, kuinka kalliiksi se matka loppujen lopuksi tulee. Aloita vimmattu säästäminen nyt heti, sillä perillä kuluu kuitenkin enemmän rahaa kuin suunnittelit. Kylä se kuumekin siitä helpottuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.06.2009 - 20:49

Matkallelähtö on ainoa lääke.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 21:14

Itselläni matkakuume helpottaa kun pääsen reissuun 2-3 kertaa vuodessa.
Juuri nyt olen taas Eckerö linjan laivalla palaamassa Ålandiin ja kivaa on vaikka pieni apuri alkaakin väsymään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 21:25

toinen julma neuvo:

mieti mitä kaikkiea sinun pitää tehdä (heti) matkan jälkeen, voisitko hoitaa etukäteen jonkun niistä hommista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 21:29

Paljon tekemistä vaan,niin ei ennätä ajatella makaa jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 22:08

No ei kai se muuta kuin hommaa paljon... Lähtö sitten vain helpottaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.06.2009 - 22:18

Älä ruoki sitä matkakuumetta noilla netistä löytyvillä ihanilla tarinoilla kohteesta, niin kyllä se sitten helpottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.06.2009 - 23:01

Ajattele positiivisesti. Kohta olen tuolla ihanassa paikassa, jihuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 23:33

Käyn nettipankissa katsomassa tilini saldon, on heti ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 01:24

kylmät kääreet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 01:53

Matkakuumeeseen auttaa vain matka ja autokuumeeseen vain uusi auto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 06:12

Minulla ei mikään, onneksi pääsen lentoon ensi viikolla itsekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.06.2009 - 08:29

Töitä vaan niin ei kuumeta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 09:05

mulla auttaa se, kun tyhjällä lompsalla pyyhkii hikeä otsalta..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 09:50

Osta pullo retsinaa, soita kreikkalaista musiikkia ja syljeskele oliivinkiviä pensaaseen, jonka kuvittelet olevan olianteri!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 10:04

Vielä ehdit opetella Kreikankieltä netissä. Siinä helpotusta matkakuumeeseen, ja jos jo osaat kielen niin pieni kertaus aina hauskaa.
Ilmainen ohjelma.:
www.byki.com/fls/free-greek-...ml?l=greek

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 10:24

Lähtö matkalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 19:17

kaksiviikkoa on nyt sinulla aikaa tehdä suursiivous , niin et ehdi miettii matkaa ja kun väsyneenä ja onnellisena kotiudut matkaltasi, niin voit kaikessa rauhassa kotiutua puhtaaseen kotiin...